2008-04-05, 19:00
Medlem
FickZs avatar
Jag har ett crackat Xp och min kusin satte igång automatiska uppdateringar, när jag fick ner den senaste uppdateringen så kom det upp nåt om att min hårdvara kan vara förfalskad.
Frågan är hur kan jag stänga ner processen som skickar upp felmeddelandet?
Mvh FickZ
Citera
2008-04-05, 19:20
Medlem
du menar väl ändå att din "mjukvara" var förfalskad och inte din "hårdvara"

Du har eller din kusin har laddat hem win genuine bla bla tool som kollar att ditt OS är äkta.

tror att det bara är att formatera om och sedan välja bort "automatiska uppdateringar" och välja alla utom just den..."win genuine bla bla tool " eller så köper man ett äkta OS

att köra hackade os idag blir allt svårare verkar det som
Citera
2008-04-05, 19:22
Medlem
Zynthezizers avatar
sök på t.ex. pirate bay efter något som heter Windows XP Genuine Validation och följ dess instruktioner så blir du av med problemet.
Citera
2008-04-05, 19:28
Medlem
Skrups avatar
Sök här på flashback. Hade samma problem. (pro)
Citera
2008-04-05, 19:29
Medlem
FickZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxMartin
du menar väl ändå att din "mjukvara" var förfalskad och inte din "hårdvara"

Du har eller din kusin har laddat hem win genuine bla bla tool som kollar att ditt OS är äkta.

tror att det bara är att formatera om och sedan välja bort "automatiska uppdateringar" och välja alla utom just den..."win genuine bla bla tool " eller så köper man ett äkta OS

att köra hackade os idag blir allt svårare verkar det som

jaja mjukvara då

Citat:
Ursprungligen postat av Zynthezizer
sök på t.ex. pirate bay efter något som heter Windows XP Genuine Validation och följ dess instruktioner så blir du av med problemet.

tack ska testa det innan jag börjar formatera om datorn
Citera
2008-04-06, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FickZ
Jag har ett crackat Xp och min kusin satte igång automatiska uppdateringar, när jag fick ner den senaste uppdateringen så kom det upp nåt om att min hårdvara kan vara förfalskad.
Frågan är hur kan jag stänga ner processen som skickar upp felmeddelandet?
Mvh FickZ
det meddelandet fick jag också.. men lösningen fanns bara några klick bort, jag valde "ignorera denna uppdatering" eller nåt sånt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in