2008-04-05, 18:56
Medlem
Det var ju en ung talang som var i Arsenal, någon som vet vart han tog vägen?

Mularoni tror jag han hette.
2008-04-05, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dtoag
Bojan Kricic är också nära San Marinos landslag har jag hört. Detta då han ryktas ha sett landets namn i ett uppslagsverk.
Dom har ju också en kille som är typ 18-19 år och som kallas för "den nye Maradona" finns en video på youtube
2008-04-05, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WinstonO'Boogie
Ja, det är ett landslag i klass med storheter som Luxembourg, Andorra och Färöarna. En seger har San Marino mäktat med under hela sin historia och dett vittnar om att man är en ständig slagpåse i varje kval.
Jag skulle stärcka mig så långt och hävda att man är det sämsta laget i europa då man aldrig lyckats ta en vinst eller en oavgjord i Em-kvalen, och endast två oavgjorda i VM-kvalen.

Det som krävs för att förbättra laget är däremot svårare för såvitt jag vet så har San Marino ingen inhemsk liga och har därför svårare att få fram unga talanger. Det lär väl dock knappast vara en av prioriteringarna för detta land heller.

San Marino har en inhemsk liga, två divisioner med 8 lag om jag inte missminner mig.
2008-04-05, 19:07
Medlem
WinstonO'Boogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
San Marino har en inhemsk liga, två divisioner med 8 lag om jag inte missminner mig.
Okej, jag trodde att spelarna var tvugna att emigrera till Italiens seriesystem.

Vill man då förbättra landslaget så bör man förmodligen börja där.
2008-04-05, 19:49
Medlem
feldgraus avatar
Syftet med tråden är inte trådens syfte. /MOD

/feldgrau
2008-04-05, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mezger
Dom har ju också en kille som är typ 18-19 år och som kallas för "den nye Maradona" finns en video på youtube

Länka till videon om du kan då...

Så vi får se på supertalangen

2008-04-05, 20:14
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fleschbeck
Länka till videon om du kan då...

Så vi får se på supertalangen
http://youtube.com/watch?v=gPkBFxinr48
2008-04-06, 02:20
Medlem
KillLovelyPonys avatar
Vad vare som var så bra med honom? slog några inlägg och skottfintade sig förbi en annan 14åring... sådana lirare finns det i alla knattelag (nästan), men han kanske är supertalang i San Marino-mått mätta.

Dessutom såg det ut som tre olika snubbar, en blek, en svart och en med afro. FEJK!
2008-04-06, 03:01
Medlem
bolie11s avatar
kan inte moderator snart flytta samman alla trådar om landslag krig adriaterhaver/medelhavet och kalla det den korrupta landslagstråden
2008-04-06, 03:30
Medlem
Vem har mest landskamper?

Vem har gjort mest mål?
2008-04-06, 08:03
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Vem har mest landskamper?

Vem har gjort mest mål?

Mirco Gennari har flest landskamper (48)

Den som har gjort flest mål är Andy Selva som har gjort 7. (Det är han som är serie c spelaren)
2008-04-06, 09:35
Medlem
LastCaresss avatar
Vad tror ni om San Marinos VM-chanser?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in