Fa nu håller jag alltså på att slita av mig håret, jag lade in dom nya driv rutinerna för jag tänkte att nu kan man klona skärmen kanske....
Icke detta, det som kom näst var att om jag väljer att spela upp en film på andra skärmen (min 42tums tv) så kommer det gråa kanter på ca 5-7cm på Bägge sidor..... Detta skedde aldrig under den gamla driv alls, då täckte den hela fönstret direkt som den skall.
Sedan vill jag återställa driv till dom gamla, då får den knäpp om jag vill ta bort något genom att tex högerklicka på objektet, då säger den att det e fel på driv rutinerna igen....
Jävla soppa alltså, Lägger upp vilken rutin det är som jag plockade ner för denna skall vara Vista anpassad up my ass....
http://uppladdning.net/bilder/blanda...fb0200fbc5.jpg
Snälla kan någon hjälpa mig så allt blir som det var förr... fan suttit uppe hela natten med denna skit alltså....
Ber er alla snälla.....
EDIT: fan har suttit och ändrat om all size m.m, men det verkar bara som der min tv som visar dessa gråa zoner, för tar jag en skärm dump så kommer det fan ej upp.... Fan blir galen alltså...