2008-04-05, 03:07
Bannlyst
tydligen var han en 89:a
2008-04-05, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mezger
Okej, men det är ju då absolut inte världsklass på den videon? känns mer som att han polare typ filmat en match och slängt upp den på youtube. Finten tex han kör med har en av mina gamla lagkamrater använt sig utav sedan vi var 12-13 år gamla...

Ja det går rätt sakta plus att det är inga Robinho moves vi ser. Han är väl en medioker fotbolls grabb inget man lyfter ögonbrynen för. Inte för det vi ser på den videon i varje fall.
2008-04-05, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fleschbeck
Lite gammal kompis i så fall: http://www.noolmusic.com/videos/the_new_steven_gerrard_is_driton_dedinca_from_koso va.php
Nu förstår jag inte albanska eller vad det nu är för språk,men du påstår alltså att det är gubben i början av videon som lagt upp den?
2008-04-05, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solidoz
Ja det går rätt sakta plus att det är inga Robinho moves vi ser. Han är väl en medioker fotbolls grabb inget man lyfter ögonbrynen för. Inte för det vi ser på den videon i varje fall.
Ja precis, plus att han förmodligen möter ett albanskt ungdomslag då Hade nog satt en slant på att det finns tuffare ungdomslag att möta
2008-04-05, 03:12
Bannlyst
Citat:
Nu förstår jag inte albanska eller vad det nu är för språk,men du påstår alltså att det är gubben i början av videon som lagt upp den?

Det är ett TV-program

Han kallas för den nye Gerrard
2008-04-05, 03:14
Medlem
Citat:
Det är ett TV-program

Han kallas för den nye Gerrard
var ju du själv som skrev "Lite gammal kompis i så fall: "

Jag skulle också kunna lägga upp en video på mig själv och döpa den till "the new steven gerrard"
2008-04-05, 03:16
Bannlyst
Citat:
var ju du själv som skrev "Lite gammal kompis i så fall: "

Jag skulle också kunna lägga upp en video på mig själv och döpa den till "the new steven gerrard"

Jag försökte vara ironisk
Och dessutom skrev jag i så fall, dvs om ditt påstående stämde.

Men du skulle inte kunna få det visat på TV3...
2008-04-05, 03:21
Medlem
Citat:
Jag försökte vara ironisk
Och dessutom skrev jag i så fall, dvs om ditt påstående stämde.

Men du skulle inte kunna få det visat på TV3...
okej.
Du menar alltså att det är ett fotbolls/sportprogram i albanien som visat denna film och kallat honom för den nye steven gerrard? Isåfall så är jag vekligen oroad för albanska fotbollens framtid, måste vara ENORMT stor brist på talanger i landet då...
2008-04-05, 03:24
Bannlyst
Citat:
okej.
Du menar alltså att det är ett fotbolls/sportprogram i albanien som visat denna film och kallat honom för den nye steven gerrard? Isåfall så är jag vekligen oroad för albanska fotbollens framtid, måste vara ENORMT stor brist på talanger i landet då...

Han är bara 18/19 år gammal och har framtid fattar du, han platsar inte i landslaget än...
2008-04-05, 03:27
Medlem
Citat:
Han är bara 18/19 år gammal och har framtid fattar du, han platsar inte i landslaget än...
Nej det får man verkligen hoppas att han inte gör. Vem är störst i albanien? Cana? eller är det han forwarden som lirat i lazio?
2008-04-05, 04:04
Medlem
Den här tråden kan inte mena allvar? Mest patetiska tråd jag sett faktiskt. Och jag hänger ändå på många forum. Vad försöker han visa med sina klipp? Att Albanien också har spelare? Att spelare från Albanien har sprungit bredvid riktiga fotbollspelare?

Albanien är långt sämre än Bosnien. Slovenien likaså. Men vem bryr sig? Varför ens ha denna diskussion? Tråden har fått fyra sidor nu! Thats enough!
2008-04-05, 06:20
Medlem
-Salo-s avatar
Citat:
Innan du snackar skit om länder bör du ha slutat med sär skrivning.

Men kära nån...
Jag försöker hålla mig från att svara i ämnen jag inte kan särskilt mycket om, men efter att ha följt dig den senaste tiden måste jag bara få kommentera;
Du är ju tamejfan hjärndöd...
Maken till trångsynt, enkelspårig, rasistisk, idiotisk och albanromantiserande jävla dåre får man ju leta efter.
Albanien ligger ett fläskigt stort jävla kliv efter Europas välutvecklade I-länder. Punkt. Nog med trams om landet i sig.

Om vi återgår till trådens mening och syfte, som i dig är ganska intressant, så är Albanien just nu ett pisslandslag som Sverige utan tvekan bör ta full pott mot i VM-kvalet. Påstår du något annat vet du inget om fotboll.
Däremot tror jag säkert att talangen hos albanska ungdomar är minst lika stor som hos många andra europeiska länder rent tekniskt.
Besitter då albanska ledare samma pedagogiska, taktiska och tekniska kunnande som ledare i västeuropa? Nej, det gör de inte.

In med lite västerländsk kunskap och Albanien kan säkert hävda sig som fotbollsnation om 20-30 år, men i nuläget är det ett skitland med ett värdelöst landslag.
Så tycker jag...

Skulle du nu kunna vara så himla vänlig och förklara för mig varför jag har fel, och varför Albanien skulle vara ett topplag i Europa om 3-4 år. Visar du upp bevis på att det finns underlag för ett sådant påstående erkänner jag mig gärna besegrad, men just nu framstår du bara som en överdrivet nationalistisk och rasistisk fåntratt, tyvärr.
OBS! Inget jävla snack om att Bojan Krkic är alban nu, det har vi gått igenom i andra trådar.

Tacksam för ett seriöst svar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in