Citat:
Ursprungligen postat av fleschbeck
Innan du snackar skit om länder bör du ha slutat med sär skrivning.
Men kära nån...
Jag försöker hålla mig från att svara i ämnen jag inte kan särskilt mycket om, men efter att ha följt dig den senaste tiden måste jag bara få kommentera;
Du är ju tamejfan hjärndöd...
Maken till trångsynt, enkelspårig, rasistisk, idiotisk och albanromantiserande jävla dåre får man ju leta efter.
Albanien ligger ett fläskigt stort jävla kliv efter Europas välutvecklade I-länder. Punkt. Nog med trams om landet i sig.
Om vi återgår till trådens mening och syfte, som i dig är ganska intressant, så är Albanien just nu ett pisslandslag som Sverige utan tvekan bör ta full pott mot i VM-kvalet. Påstår du något annat vet du inget om fotboll.
Däremot tror jag säkert att talangen hos albanska ungdomar är minst lika stor som hos många andra europeiska länder rent tekniskt.
Besitter då albanska ledare samma pedagogiska, taktiska och tekniska kunnande som ledare i västeuropa? Nej, det gör de inte.
In med lite västerländsk kunskap och Albanien kan säkert hävda sig som fotbollsnation om 20-30 år, men i nuläget är det ett skitland med ett värdelöst landslag.
Så tycker jag...
Skulle du nu kunna vara så himla vänlig och förklara för mig varför jag har fel, och varför Albanien skulle vara ett topplag i Europa om 3-4 år. Visar du upp bevis på att det finns underlag för ett sådant påstående erkänner jag mig gärna besegrad, men just nu framstår du bara som en överdrivet nationalistisk och rasistisk fåntratt, tyvärr.
OBS! Inget jävla snack om att Bojan Krkic är alban nu, det har vi gått igenom i andra trådar.
Tacksam för ett seriöst svar!