2008-04-05, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fleschbeck
Här lite om framtiden:http://www.youtube.com/watch?v=nmZmf7WcgNM&feature=related

Lite längre fram än 3-4 år men difinitivt världsklass...
Alltså helt allvarligt åk och kolla på närmaste div 6 match i sverige och du ser killar med liknande teknik...
2008-04-05, 02:51
Medlem
Jag för min del är livrädd för matchen nere i Albanien. De är underskattade helt klart definitivt inget skitlag i klass med Malta och Cypern. De håller väl snarare ungefär samma klass som Bosnien och Slovenien. Vinner vi där nere är det en stark insats. De kommer definitivt inte ta sig till Vm dock med så starka lag som Danmark och Portugal i gruppen förutom Sverige.
2008-04-05, 02:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mezger
Alltså helt allvarligt åk och kolla på närmaste div 6 match i sverige och du ser killar med liknande teknik...

Kanske men inte i hans ålder
2008-04-05, 02:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bergadler
Jag för min del är livrädd för matchen nere i Albanien. De är underskattade helt klart definitivt inget skitlag i klass med Malta och Cypern. De håller väl snarare ungefär samma klass som Bosnien och Slovenien. Vinner vi där nere är det en stark insats. De kommer definitivt inte ta sig till Vm dock med så starka lag som Danmark och Portugal i gruppen förutom Sverige.

Det första realistiska svaret även om det sista kan diskuteras lite...

TACK!
2008-04-05, 02:53
Medlem
Citat:
Kanske men inte i hans ålder
Hur gammal är den här supertalangen?
2008-04-05, 02:56
Medlem
En annan fråga, vad skulle du vilja säga är det albanska landslagets största bedrift?
2008-04-05, 02:58
Medlem
Citat:
En annan fråga, vad skulle du vilja säga är det albanska landslagets största bedrift?

Nått i stil med att dem flesta av start 11an lyckades knyta skosnörerna lagom till slut signalen. Jag skulle föreslå att dem börjar med kardborreband på dojjorna. En sak mindre att fokusera på.
2008-04-05, 03:00
Bannlyst
Citat:
Hur gammal är den här supertalangen?

15-16 tror jag
2008-04-05, 03:04
Medlem
Citat:
Det första realistiska svaret även om det sista kan diskuteras lite...

TACK!

De har en chans att ta sig till VM absolut. Större mirakel har skett. Men jag tror inte det. Det är en svår grupp. Sverige spelar alltid bra i kvalet och både Danmark och Portugal har lag som definitivt har i VM att göra. Till EM nästa kval kanske ni har bättre tur med lottningen. Men jag tror att Albanien kan bli en obehaglig överraskning för alla lag i gruppen.
2008-04-05, 03:05
Medlem
Citat:
15-16 tror jag
Okej, men det är ju då absolut inte världsklass på den videon? känns mer som att han polare typ filmat en match och slängt upp den på youtube. Finten tex han kör med har en av mina gamla lagkamrater använt sig utav sedan vi var 12-13 år gamla...
2008-04-05, 03:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bergadler
De har en chans att ta sig till VM absolut. Större mirakel har skett. Men jag tror inte det. Det är en svår grupp. Sverige spelar alltid bra i kvalet och både Danmark och Portugal har lag som definitivt har i VM att göra. Till EM nästa kval kanske ni har bättre tur med lottningen. Men jag tror att Albanien kan bli en obehaglig överraskning för alla lag i gruppen.

Det var inte det jag menade, tror inte heller att Albanien går vidare. Det var jämförelsen med Bosnien och Slovenien som skar i hjärtat

Du skulle väl inte heller bli glad om jag jämförde Sveriges kvaliteter på plan med t.ex. Islands...
2008-04-05, 03:07
Bannlyst
Citat:
Okej, men det är ju då absolut inte världsklass på den videon? känns mer som att han polare typ filmat en match och slängt upp den på youtube. Finten tex han kör med har en av mina gamla lagkamrater använt sig utav sedan vi var 12-13 år gamla...

Lite gammal kompis i så fall: http://www.noolmusic.com/videos/the_new_steven_gerrard_is_driton_dedinca_from_koso va.php

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in