• 1
  • 2
2008-04-04, 13:46
Medlem
Larsjudens avatar
och "vinner" man nåt på det?
Citera
2008-04-04, 13:48
Medlem
Tord_Ywels avatar
Skulle inte göra det, du kommer ångra dig.
Citera
2008-04-04, 16:45
Medlem
Går gör det väl men jag rekommenderar det inte. Finns ingen anledning till att göra det heller tycker jag.
Citera
2008-04-04, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Larsjuden

Fy fan har du kännt smaken på dom nån gång?
Citera
2008-04-04, 18:31
Medlem
Raseras avatar
Jag vet inte om jag skulle göra det om jag så stod inför döden. Okej en liten överdrift men vafan imovan? vet du hur det smakar? :S
Svälj (smakar skit) eller alternativt skjut upp i brunögat (Har inte prövat men har hört att det är effektivt).

Förövrigt så gillar jag inte imovane, tycker det är mycket tråkigt.

/Rasera
Citera
2008-04-05, 12:31
Medlem
Larsjudens avatar
tack för svaren, har haft Imovane hemma ett tagg och använt de "korrekt" men som sömnmedel sög de ju, man somnade ju men det känns som am snaare gjorde det för att , manvar trött, har dragit i mig 3 st innan jag slägde pakatet men känner inget annt än att jag är slö och har sneknullad motorik. JÄVLA BAJSPILLER!!!
Citera
2008-04-05, 12:46
Bannlyst
Usch, fyfan. Vill inte ens tänka tanken.
Citera
2008-04-05, 13:51
Medlem
cgb spenders avatar
snorta inte benso(analoger)!
Citera
2008-05-14, 23:18
Bannlyst
Kanske drar upp en gammal tråd nu (1 månad) Ni får ursäkta isåfall men mår så bra så jag vill bara skriva nåt

Har gillat imovane sen den gången jag råkade ta för många och blev upptagen så jag inte han sova, så kände jag hur go jag blev sen dess har jag tagit dom i drogsyfte

Ikväll så drack jag bärs (ledig idag) Fick för mig att pröva dra 1x zopiclon(någonting) I allafall något liknande som imovane i näsan. Det är ju ändå samma verkningsämne. Gillar inte att snorta i vanliga fall men vafan, det slog efter ca 5 minuter och det blev underbart. "Flöddrad" som jag blev så fortsatte jag att smula ner en halv flunitrazepam 1mg och drog den i näsan också.

Nu mår jag som en drogad prins och har bakat mig lite kokosbollar som står i kylen Är dock lite ensam då flickvännen bor ute på landet

Peace!
Citera
2008-05-14, 23:46
Medlem
Mystiqes avatar
Funkar men inget rekommenderat...du kommer förstå det
Citera
2008-05-14, 23:49
Medlem
Spoilsburys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsjuden

sent svar... men.... nej
Citera
2008-05-15, 20:02
Medlem
knivhippies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myron88
Kanske drar upp en gammal tråd nu (1 månad) Ni får ursäkta isåfall men mår så bra så jag vill bara skriva nåt

Har gillat imovane sen den gången jag råkade ta för många och blev upptagen så jag inte han sova, så kände jag hur go jag blev sen dess har jag tagit dom i drogsyfte

Ikväll så drack jag bärs (ledig idag) Fick för mig att pröva dra 1x zopiclon(någonting) I allafall något liknande som imovane i näsan. Det är ju ändå samma verkningsämne. Gillar inte att snorta i vanliga fall men vafan, det slog efter ca 5 minuter och det blev underbart. "Flöddrad" som jag blev så fortsatte jag att smula ner en halv flunitrazepam 1mg och drog den i näsan också.

Nu mår jag som en drogad prins och har bakat mig lite kokosbollar som står i kylen Är dock lite ensam då flickvännen bor ute på landet

Peace!

Du råkade inte märka av det att det kändes som att du snortat i dig ett nermalet stålverk med lika stora delar bittermandel och muskotnöt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in