Hej
såhär ligger det till nu, jag fick faktura av telia när jag hade beställt mitt bredband som låg på 3000:-, jag betalade den på en gång eftersom telia sa att månadagviften kommer dras på autogiro, nu drog telia 3000:- från mitt konto också, så jag ligger ute med 6000:-.
Jag ringer telia och frågar om de kan skicka tillbaka pengarna, samt har jag blivit lurad och behandlad som skit av alla dessa telefonsupportrar så jag spelade in samtalet och de gjorde jag när jag beställde bredbandet också.
Första agenten påstår att de tar bara en dag att skicka tillbaka pengarna.
Andra agenten säger att de kommer ta 2 dagar, då tänker att jag de låter väl rimligt och köper de. När jag då ringer efter 3 dagar så säger tredje agenten att de kommer ta 14 dagar innan pengarna kommer tillbaka, och då blir man lite misstänksam, och frågar varför de andra agenterna sa att de skulle ta 1-2 dagar, då hon påstår att hon har jobbat där i flera år och har ingen aning av va de har lovat.
Vette fan vad man ska tro, ska prova ringa lite senare idag och se om de säger olika igen.
Nån som vet hur jag ska göra eller jag ska jag vänta i 14 dagar, och märker då att pengarna inte är tillbaka och är tvungen att ringa igen, fan helt otroligt.