2008-04-03, 19:40
Bannlyst
http://www.templeoftheblacklight.net/

nn har koll p denna gruppering? hur mnga medlemmar? finns det ngot vettigt i deras religion? fr mig som r novis r det bara mumbojumbo, men nn mer insatt kanske kan frklara... tror han jon i dissection var med i detta gng, fr det r vl lite samma som MLO eller? antikosmisk osv....
Citera
2008-04-03, 23:48
Medlem
DeMysteriiss avatar
Tidigare kom man till "Temple of the black light" nr man gick in p www.mlo-scandinavia.net har jag fr mig iallafall, s MLO ligger vl antagligen som grund dr. Wikipedia skriver (om MLO):

"[...]Numera gr de under namnet Temple of the Black Light."
Citera
2008-04-04, 06:16
Medlem
TheInsanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allmänmänsklig
http://www.templeoftheblacklight.net/

nn har koll p denna gruppering? hur mnga medlemmar? finns det ngot vettigt i deras religion? fr mig som r novis r det bara mumbojumbo, men nn mer insatt kanske kan frklara... tror han jon i dissection var med i detta gng, fr det r vl lite samma som MLO eller? antikosmisk osv....

Antagligen en ganska marginell grupp som dock mnga knner igen pga kopplingen med MLO och Jon. INte alls min grej, dualister som de r. Dessutom omtolkar de tex Kali och nyttjar bara en aspekt av henne s att man brjar fundera varfr de anvnder sig av gudinnan alls nr man bortser frn viktiga aspekter. Intressant att lsa om r de dock. Precos som MLO tycker jag dock att ven de r fast fr mycket i black metal. Nu talar jag om hur de uttrycker sig. Det r inte lika tydligt hos TotBL som hos MLO men det finn helt klart kvar.
Citera
2010-10-21, 17:45
Medlem
Ninyah218s avatar
Ls Liber Azerate, r du redan initierad i det ockulta s kommer du att frst vad som str om "magiska formler" osv, r du inte det s kommer boken mer eller mindre inte frklara ett dyft. Kapitlet om den Antikosmiska Kosmologin kan dock vara vrd att lsa igenom fr att frst lite mer om deras Kosmologi.
Uttver det s finns det hur mycket material som helst att ta del av p TOTBL hemsidan. Mycket dr r taget och versatt frn Liber Azerate.

218 - Hell Kaos!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in