• 1
  • 2
2008-04-02, 19:36
Medlem
Va fan ska man göra när man i stort sett har ett förhållande med en tjej ena veckan medan hon inte verkar något intresserad dagarna efter. Detta har hållt på ett tag nu.
Ena stunden ligger vi hemma hos mig och myser som nykära, nästa dag tittar hon inte ens på mig
Någon som har märkt av det samma eller har råd?
(Okey, kanske inte så mycket kött på benen för er men det finns verkligen inte så mycker mer att nämna läget är som ovan.)
Citera
2008-04-02, 19:41
Bannlyst
Bete dig likadant tebaX och invänta reaktion!
Citera
2008-04-02, 19:42
Medlem
DK333s avatar
Detta låter lit som mitt ex. Hon var minst sagt traumatiserad sen tidigare och betedde sig därför ungefär så som du beskriver. Jag la ner det hela efter ca 5 månader. Mitt råd om det inte blir bättre snart är att också lägga ner. Orka med ett sånt förhållande...
Citera
2008-04-02, 19:50
Medlem
Qlubs avatar
Fråga vad fan som är fel på henne. Fråga henne varför hon beter sig så där. Och om hon tycker om dig och förhållandet så kommer hon nog försöka ändra på sig, gör hon inte det är det bara att sticka compadre.
Citera
2008-04-02, 19:59
Medlem
Haha har tänkt tanken eftersom jag inte är sugen på något slags kvasi-förhållande men samtidigt gillar jag henne för mkt för att dissa (oavsett om det fortsätter eller inte)..
Citera
2008-04-02, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herze
Haha har tänkt tanken eftersom jag inte är sugen på något slags kvasi-förhållande men samtidigt gillar jag henne för mkt för att dissa (oavsett om det fortsätter eller inte)..

Bered dej på ett liv som fjäskande toffel då.
Citera
2008-04-02, 20:17
Bannlyst
Citat:
Bete dig likadant. Skit i att svara på sms direkt och var inte intresserad på ett tag. Antingen rinner det ut i sander eller oxå blir hon konfunderad. Men fruntimmer är såna där, det kan va ett helvete att begripa sig på dem ibland.
Citera
2008-04-02, 20:18
Medlem
eroms avatar
Exakt samma situation nu Umgåtts med en tjej i ungefär 2 månader. Varje gång vi träffas så myser vi och sånt där, i skolan så sitter och snackar på raster osv. Men helt plötsligt tar det tvär vändning och hon är osäker som fan

Men visa inte för mycket att du vill ha henne. Är det för lätt att få nån så är det ju inte lika kul eller hur? Jag vet inte om jag gör rätt men i helgen ska jag nog träffa lite annat folk inte sms, prata på msn eller i telefon med denna tjejen.
Citera
2008-04-02, 20:22
Medlem
Empires avatar
Skippa henne. Världen är full av skumma människor, synd bara att du kom i hennes väg. Sånt där beteende behöver ingen stå ut med.
Citera
2008-04-02, 20:25
Medlem
Sparv.jävelns avatar
Har haft exakt samma problem. Bara att strunta i och gå vidare....

Gjorde jag och hon kom krypandes tillbaka sötare än någonsin och jag tog tillbaka henne. Sen gick hon till en annan en vecka efter och sa att hon aldrig haft några riktiga känslor för mig. Har varit på topp sedan dess
Citera
2008-04-02, 20:29
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Va fan ska man göra när man i stort sett har ett förhållande med en tjej ena veckan medan hon inte verkar något intresserad dagarna efter. Detta har hållt på ett tag nu.
Ena stunden ligger vi hemma hos mig och myser som nykära, nästa dag tittar hon inte ens på mig
Någon som har märkt av det samma eller har råd?
(Okey, kanske inte så mycket kött på benen för er men det finns verkligen inte så mycker mer att nämna läget är som ovan.)

hon är tjej, damer är obegripliga, helt oförutsägbara ibland..

damer är damer...
Citera
2008-04-02, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
hon är tjej, damer är obegripliga, helt oförutsägbara ibland..

damer är damer...

Men det är just detta faktum som gör de så underbara!
Kvinnor från Venus män från Mars?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in