2008-04-04, 10:59
Medlem
Vobblers avatar
Breaket i tredje nr Fed tappar sin serve var riktigt uselt. Tre grova UE's i rad av Roger. Han r helt under isen nu.
Citera
2008-04-04, 10:59
Medlem
dr-zekes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
Roddick spelar mot Davydenko och Nadal spelar mot Berdych. Om de mts s blir det i s fall i finalen. Jag tror dock p Davydenko mot Berdych, bda har spelat vldigt bra under veckan.

Jaha, det var s det var! S gr det nr man bara lser rubriken, d blir det grna fel!
Citera
2008-04-04, 21:07
Medlem
Jaha, d kan man lgga Berdych till listan ver sinnessvaga spelare p touren. Maken till svagt psyke har jag d aldrig sett, tappar tiebreak i frsta och sen var matchen slut. Han gav andra set till Nadal som knappt behvde anstrnga sig. I stllning 2-4 i andra ger han bort egen serv p riktig Davydenko manr.
Citera
2008-04-07, 11:01
Medlem
haha gincan> du kan inte direkt har fljt berdych speciellt bra, han r en av dessa spelare som kan klappa ihop totalt och grta, varfr tror du inte han brukar n finaler i stora tvlingar osv. Fr mig har berdy alltid varit en talang, tror inte hans hockeyfrilla trnare kan gra mycket t tomas istllet, han fr vara njd med att ligga topp 20 och strula med safarova.
Citera
2008-04-07, 18:03
Medlem
Nej du har rtt, han r en vit flck p min tenniskarta. Jag har nog inte ens sett en handfull matcher med honom.
Citera
2011-09-14, 08:50
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
Nej du har rtt, han r en vit flck p min tenniskarta. Jag har nog inte ens sett en handfull matcher med honom.
roligt att lsa detta nu
Citera
2011-09-14, 12:39
Medlem
Jag vet inte om det r roligt att lsa detta nu men det r ett tydligt bevis p hur snabbt saker kan svnga och hur relativt snabbt folk kan frndra sig och sin attityd, ja frndra hela sitt liv egentligen. Djokovics utveckling det senaste 1-1.5 ren r helt otrolig. Det r ju inte s att de andra har blivit smre, Nadal har ju ftt stryk i sex(!) finaler.

Inget konstigt alls med denna trdstarten vid den tidpunkten den startades.
Citera
2011-09-14, 12:46
Medlem
Ja, saker och ting frndras...men faktum r att det som autostoperka citerade, ursprungligen postat av Gincan, rrde Berdych och inte Djokovic.
Citera
2011-09-15, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goofy65
Ja, saker och ting frndras...men faktum r att det som autostoperka citerade, ursprungligen postat av Gincan, rrde Berdych och inte Djokovic.

Jag frstod det men jag ville skriva s i alla fall fr det skulle kunna sgas om Djokovic ocks i dagslget. Denna spekulation som trden startades genom r ju s fel som den kan bli, men det r alltid ltt att vara efterklok

Sen mste jag sga, ven fast Berdych har blivit enorm bra p sistone s har han faktiskt ganska svag mentalt. Det var ver tv r sedan han vann en turnering. Han lever mer p att han hller en vldigt hg lgsta niv, den mentala biten r fortfarande inte tillrckligt bra fr att han ska bli en riktigt vinnare.
Citera
2011-09-15, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Jag vet inte om det r roligt att lsa detta nu men det r ett tydligt bevis p hur snabbt saker kan svnga och hur relativt snabbt folk kan frndra sig och sin attityd, ja frndra hela sitt liv egentligen. Djokovics utveckling det senaste 1-1.5 ren r helt otrolig. Det r ju inte s att de andra har blivit smre, Nadal har ju ftt stryk i sex(!) finaler.

Inget konstigt alls med denna trdstarten vid den tidpunkten den startades.
Nu vet vi varfr Novak inte funkade til hundra %, han led av glutenallergi. Alla som haft en svrt allergi vet hur man mr och hur glad man blir nr man funkar hundra % efter man ftt reda p varfr.
Citera
2011-09-15, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alessandro
Nu vet vi varfr Novak inte funkade til hundra %, han led av glutenallergi. Alla som haft en svrt allergi vet hur man mr och hur glad man blir nr man funkar hundra % efter man ftt reda p varfr.

Jo man undrar ju hur det skulle ha sett ut om han ftt alla bitarna p plats tidigare. Han var ju trots allt nrap jmnbra med Nadal p grus redan 2007 och skulle ha blivit vrldstv 2008 om det inte varit fr att han frlorade semi finalerna mot Nadal i Madrid och Paris.
Citera
2011-09-15, 14:39
Medlem
Vobblers avatar
Vem hade kunnat ana att Djokovic skulle hitta det han saknade? Ltt att sitta med facit i hand, men det hr trodde jag faktiskt inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in