• 1
  • 2
2008-04-02, 10:14
Bannlyst
har suttit en del och funderat och diskuterat med kompisar om att kanske starta upp en egen pokersida.
Har kommit fram s hr lngt att det inte gr i sverige eller p svernsk server.
Men om man nu skulle vilja hur gr man till vga och vilka regler gller??
Citera
2008-04-02, 11:03
Medlem
Treehorns avatar
Tror det finns en trd om det p prosharks, kostar dock ganska mnga miljoner och ni lr vara fem r fr sent s det r nog bttre at gra ngt annat...
Citera
2008-04-02, 12:11
Medlem
Ja, slpp idn. Er kompetens strcker sig gissningsvis till att panta burkar.
Citera
2008-04-02, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jossegirl94
Ja, slpp idn. Er kompetens strcker sig gissningsvis till att panta burkar.

Skit snack. Har man en id som man tror p s skall man strva efter den. Sjlv ftt hra sdant om en id jag hade som inte mnga trodde p d, men fick slt den fr ett tag sen fr bra mycket pengar.
Hoppet/tron r det sista man skall slppa, men visst det r nog svrt, men det gr, allt gr.
Citera
2008-04-02, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deal
Skit snack. Har man en id som man tror p s skall man strva efter den. Sjlv ftt hra sdant om en id jag hade som inte mnga trodde p d, men fick slt den fr ett tag sen fr bra mycket pengar.
Hoppet/tron r det sista man skall slppa, men visst det r nog svrt, men det gr, allt gr.

S du tycker att det r en bra id att ngra killar, utan kompetens, startar en pokersajt i dagslget?
Citera
2008-04-02, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0din
har suttit en del och funderat och diskuterat med kompisar om att kanske starta upp en egen pokersida.
Har kommit fram s hr lngt att det inte gr i sverige eller p svernsk server.
Men om man nu skulle vilja hur gr man till vga och vilka regler gller??

Ska du starta pokersajt nu, inte lnge sen du skulle bli porrstjrna..

http://www.flashback.org/showthread...53#post9444653
Citera
2008-04-03, 00:26
Medlem
scammer2s avatar
hahah

HAHAHAHA, dumma fan. porrskdis satt o vek mig en halvtimma ver din trd odin,
va tror du sjlv, att en dator pickar blir porrskdis? , iofs stta p lite l*der samtidigt som man fr k*k i rven vore ju nt
Citera
2008-04-03, 00:30
Medlem
scammer2s avatar
0din

Det behver inte vara s dyrt o starta upp pokersite, man behver ju inte direkt brja frn scratch direkt, de billigaste r vl entraction ntverket fd. b2b o 24hnetwork. en snubbe ja snackat med ngra r ifrn Norge ger 7 siter dr o gav nstan bort en av dem till mig, slutade med att han slde sidan till ngra danskar fr cirka 10 000 euro. rtt fyndigt fr nu har den sidan rtt hg status i det ntverket, kan ven tips om en hemsida som man fr paket om att gra sin egen pokersida, klient och design dylikt, fast med lite off shore intkter r mer lut t affiliate intkter men man har ju sin egna pokersida, har nyss brjat snacka med dem o n s lnge vet ja varken om de r serist eller liknande, vill du ha url till sidan s slng ivg ett PM.
hojj
Citera
2008-04-05, 10:08
Medlem
Ptomas avatar
Klart du ska starta pokersite! Det finns tre stt att starta pokersite:

1 - Affiliate - gratis
2 - Gratis dvs du fr en frdig site och strre del i raken n affiliate, 300 sek fr egen domn
3 - Kpa plattform 5000 - 250 000 SEK

Om jag vore du skulle jag tnka lite framt och vlja en plattform som riktar in sig p asien och deras spelformer, allts inte bara poker. Eller satsa p bingo som vxer. Leta grna efter 3D utseende men det r inget mste. Kper du in dig i en plattform se till att du fr komma in och dela p spelarna s du inte brjar helt frn scratch.
Citera
2008-04-23, 06:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeoNaaaaard
Ska du starta pokersajt nu, inte lnge sen du skulle bli porrstjrna..

http://www.flashback.org/showthread...53#post9444653

Ja de e vl klart man mste ju vidga sina vyer. haha.. Nej men va mest att vi har hllt en diskution om huruvida de skulle vara mjligt. Sen om de p ngot stt skulle bli s att vi startar upp en r ju en annan sak.
Citera
2008-04-23, 07:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scammer2
Det behver inte vara s dyrt o starta upp pokersite, man behver ju inte direkt brja frn scratch direkt, de billigaste r vl entraction ntverket fd. b2b o 24hnetwork. en snubbe ja snackat med ngra r ifrn Norge ger 7 siter dr o gav nstan bort en av dem till mig, slutade med att han slde sidan till ngra danskar fr cirka 10 000 euro. rtt fyndigt fr nu har den sidan rtt hg status i det ntverket, kan ven tips om en hemsida som man fr paket om att gra sin egen pokersida, klient och design dylikt, fast med lite off shore intkter r mer lut t affiliate intkter men man har ju sin egna pokersida, har nyss brjat snacka med dem o n s lnge vet ja varken om de r serist eller liknande, vill du ha url till sidan s slng ivg ett PM.
hojj

Hade varit nice om du kunde skickat ver url lnken.
Citera
2010-04-18, 22:35
Bannlyst
r det frbjudet att ha server i Sverige ?
Jag gr i tankar att starta en pokersite med en speciell inriktning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in