Din tag: -
Stil: Vettefan hur man ska beskriva riktigt.. Lite olika?
Kör: Mest tags, helst med mop (älskar känslan av att klämma exakt så mycket att man får rätt mängd drips e.t.c..)
Gillar även stil som: T-ups, och jag är en sucker för characters, speciellt med "seriefigur-stil". Gillar simpla och snygga grejer i endast ett fåtal färger, till skillnad från wildstyle, men även annat.. svårt att specificera sig.
Gillar inte med graffiti: Att allmänheten inte "fattar", men även att jag inte kan förklara vad det är de ska förstå. Mycket irriterande.
Dina favvo-målare: Banksy pga av hans sköna samhällskritik och Bates helt enkelt för att han gör jävligt snygga grejer enl. mig (
http://www.greatbates.com/images/gra...sPaksSoten.jpg)
Målar/tagar helst med [Marker]: Mina mustiga hemmafixade mops med någon färg/bläck som är väldigt "juicy" av sig, inte Grog som jag tyvärr har nu 8(
Målar/tagar helst med [Cans]: Färger som står ut, gärna gul/limegrön/skrikrosa/lila/röd, (synd bara att de inte alltid täcker så jävla bra)för att få bort den tråkiga cementkänslan på väggarna. Svart + Vit är ju även härliga för att få kontraster mot underlaget.
Målar/tagar helst med [Färger och nyanser]: Olika?
Målar/tagar helst med [Caps]: Gillar lite feta linjer, så något åt det fetare hållet men som ändå inte drar alltför mkt färg.
Stickers/streetart: Har lite tjockt papper som jag har tänkt göra mallar av, gör även massvis med små stickers med min tag i t-up stil samt olika characters på (inte samtidigt, det får inte rum

)
Målar helst var: Där det sitter bra.
Sätter helst dina tags: Elskåp är ju en härlig klassiker, men favoritytan är slät metall med ett eller flera släta lager med målarfärg (typ buffmålade elskåp eller målade metalldörrar) så att man kan kan "känna" inket suga sig in i färglagret.
Kläder när du målar: Tyvärr samma som annars, vilket vid närmare eftertanke inte är speciellt bra alls.
Klädstil i övrigt: Baggy byxor/shorts, stora t-shirts/hoodies, har inte en enda tröja utan hood =/ Gillar helt enkelt stilen och att det är så JÄVLA skönt.
Alltid ryggsäck också.
På huvet/maskering när du målar: Fuck it, drar till sig mer uppmärksamhet att gå omkring med bandana på sig än utan. Har min keps och hood, vinklar ner blicken vid kameror. Men jag har mer el. mindre alltid en bandana i bakfickan för extremfall.
Väska/påse att ha cansen i: Ryggsäck för de jag inte använder, i handen/fickan för den jag använder då jag går å taggar/bombar.
Ställe att ha marker på: Handen/fickan så att jag lätt kan slänga bort den, inte för att jag vet varför man någonsin skulle vilja slänga iväg sin marker.... hmmm.
Började du måla för att du saknar vänner eller för att du ville spela tuff?
Både och. Vill du bli min bästaste bästa vän?
Vilka droger tar du innan du går ut för att måla?
Överdos på Alvedon och hallonsaft.
Hur många teens har du satt på i år?
Inga, endast pre-teens.