2008-04-03, 16:12
The list:
Din tag: --
Stil: Min egna. Men såklart blir man inspirerad av andra.
Kör: Fames. Är inte alls aktiv, intresset är bara stort.
Gillar även stil som: Cleana bokstäver i krom. Inte för mkt detaljer osv.
Gillar inte med graffiti: Den här jävla gangstermentaliteten alla har, iaf här uppe i Stockholm. Alla är störst och vackrast och alla hatar toys. Även de som själva är riktigt dåliga, men som kör mkt.
Dina favvo-målare: Unik, Fher osv. Står ganska still i mitt huvud just nu så jag kommer inte på vilka jag verkligen gillar.
Målar/tagar helst med [Marker]: Squeezer med svart eller kromgrogg i.
Målar/tagar helst med [Cans]: Montana black/gold/hardcore.
Målar/tagar helst med [Färger och nyanser]: KROM.
Målar/tagar helst med [Caps]: NY Fat, blue soft.
Stickers/streetart: Har kört lite grann, men tyckte att det blev spå tråkigt i längden.
Målar helst var: Fames, så man kan stå och pilla lite extra.
Sätter helst dina tags: Bänkar, elskåp.
Kläder när du målar: Vad som helst, men helst inte nya tröjan/brallorna. Sen ett par smidiga dojor man kan springa i ifall det skulle bli knas.
Klädstil i övrigt: Skate, hiphop, lite mer tajta jeans och nån najs tröja. Adidas/Northface-jacka typ.
På huvet/maskering när du målar: Keps.
Väska/påse att ha cansen i: Vanlig grön Eastpakryggsäck eller en påse.
Ställe att ha marker på: I en påse i jackfickan. Ytterst sällan jag går runt med en marker på mig dock.
Skor: Några smidiga dojor som sagt. Helst svarta då man kan behöva springa runt i skogen och skita ner sig. Vita blir bara förstörda då.
Din tag: --
Stil: Min egna. Men såklart blir man inspirerad av andra.
Kör: Fames. Är inte alls aktiv, intresset är bara stort.
Gillar även stil som: Cleana bokstäver i krom. Inte för mkt detaljer osv.
Gillar inte med graffiti: Den här jävla gangstermentaliteten alla har, iaf här uppe i Stockholm. Alla är störst och vackrast och alla hatar toys. Även de som själva är riktigt dåliga, men som kör mkt.
Dina favvo-målare: Unik, Fher osv. Står ganska still i mitt huvud just nu så jag kommer inte på vilka jag verkligen gillar.
Målar/tagar helst med [Marker]: Squeezer med svart eller kromgrogg i.
Målar/tagar helst med [Cans]: Montana black/gold/hardcore.
Målar/tagar helst med [Färger och nyanser]: KROM.
Målar/tagar helst med [Caps]: NY Fat, blue soft.
Stickers/streetart: Har kört lite grann, men tyckte att det blev spå tråkigt i längden.
Målar helst var: Fames, så man kan stå och pilla lite extra.
Sätter helst dina tags: Bänkar, elskåp.
Kläder när du målar: Vad som helst, men helst inte nya tröjan/brallorna. Sen ett par smidiga dojor man kan springa i ifall det skulle bli knas.
Klädstil i övrigt: Skate, hiphop, lite mer tajta jeans och nån najs tröja. Adidas/Northface-jacka typ.
På huvet/maskering när du målar: Keps.
Väska/påse att ha cansen i: Vanlig grön Eastpakryggsäck eller en påse.
Ställe att ha marker på: I en påse i jackfickan. Ytterst sällan jag går runt med en marker på mig dock.
Skor: Några smidiga dojor som sagt. Helst svarta då man kan behöva springa runt i skogen och skita ner sig. Vita blir bara förstörda då.

)