2008-04-01, 20:23
Medlem
TerrorSnusens avatar
Ja, d r det s hr att jag har ett ATI Radeon x1600.
Och behver d installera CCC, det fungerar att installera men inte att anvnda.
Det kommer bara fram en felruta dr det str en massa bokstver och siffror .
Vad fan ska jag gra t det hr, br ppekas ocks att jag har installerat alla dom rtta drivrutinerna till grafikkortet, men ccc fungerar inte end...

Hjlp mig snlla.

Tacksam fr svar.
Citera
2008-04-01, 21:00
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerrorSnusen
Ja, d r det s hr att jag har ett ATI Radeon x1600.
Och behver d installera CCC
, det fungerar att installera men inte att anvnda.
Det kommer bara fram en felruta dr det str en massa bokstver och siffror .
Vad fan ska jag gra t det hr, br ppekas ocks att jag har installerat alla dom rtta drivrutinerna till grafikkortet, men ccc fungerar inte end...
Fr man frga varfr du "behver" gra det?
Man klarar sig faktiskt rtt bra utan CCC, och det r ju inte direkt ngot krav att man mste installera det bara fr att man har ett ATI-kort.

Om du vill att vi skall kunna hjlpa dig att identifiera problemet fr du dock ta och skriva ned "en massa bokstver och siffror".
Baserat p den informationen vi har just nu skulle det ju kunna bero p vad som helst.
Citera
2008-04-01, 21:05
Medlem
TerrorSnusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Fr man frga varfr du "behver" gra det?
Man klarar sig faktiskt rtt bra utan CCC, och det r ju inte direkt ngot krav att man mste installera det bara fr att man har ett ATI-kort.

Om du vill att vi skall kunna hjlpa dig att identifiera problemet fr du dock ta och skriva ned "en massa bokstver och siffror".
Baserat p den informationen vi har just nu skulle det ju kunna bero p vad som helst.

Sitter inte p min dator just nu, men anledningen till att jag behver installera ccc r pga jag vill koppla datorn till TV:n och behver stlla in lite saker.
Citera
2008-04-01, 22:18
Medlem
Det enda jag kan komma p s hr p rak arm r att CCC inte fungerar om man inte har .NET Framework 2.0 installerat.

http://www.microsoft.com/downloads/d...d-aab15c5e04f5

//zekel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in