Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2008-04-20, 17:36
Medlem
Jag gick av nolva för att jag vill minimera onödigt intag av läkemedel.
Det är ju inte en näve hallonbåtar vi pratar om direkt!
Citera
2008-04-20, 17:41
Medlem
Dag 25 & 26

Noterade ytterligare en bristning.
Tog ett till pass ändå.
Känner att kroppen skriker efter vila, så nu blir det vilovecka, eller iallfall några dagar. (Det är främst trötthet knäled och armbågsled som gör det uppenbart)

Sol och käk, ska bli riktigt skönt.
Ska bli spännande att se resultaten efter vilan!
Citera
2008-04-26, 20:45
Medlem
Dag 32

Några dagars vila och mycket mat.
Bra styrka i överkroppen, benen är fortfarande slitna, vaderna på topp igen.

I övrigt inget dramatiskt att rapportera, det flyter på ganska bra, humöret är riktigt bra i sällskap men känner mig lite nedslagen när jag är själv. Där kan jag inte se någon annan orsak än hormoner.

Äter verkligen allt jag kommer över, kött, fisk, fågel, pasta ris, glass bullar bröd inget inom räckhåll lämnas orört.

+1,5 vänster +2 cm höger underarm sedan mätningen dag 20 & lika vaskulär som alltid, så visst händer det saker!
Citera
2008-04-28, 10:23
Medlem
Dag 33 & 34

Träningen flyger fram, inga bieffekter att rapportera, annat än att jag känner mig lite dimmigare i knoppen än jag var innan jag gick på, och allt mer av mina tankar kretsar kring nästa träningspass.

Dagen för avslut börjar närma sig, hade jag inte vetat bättre skulle jag ha kört vidare i evighet, det är ju bara så trevligt med dessa ökningar.

Om och när jag går på igen får vi se, men då ska jag förbereda mig mer genom att bränna bort kaggen innan, den har ökat lite för mycket i omfång för att jag ska känna mig helt bekväm.

Skriver igen efter PCT´n så får vi se hur mycket jag lyckats behålla.
Citera
2008-04-28, 10:36
Medlem
RealClassics avatar
Grym rapport du har här. Kul att du har uppdaterat så bra !
Lycka till !
Citera
2008-05-14, 10:07
Medlem
Med större delen av PCT´n bakom mig tänkte jag lämna uppföljningen.

Humör:
Betydligt mer tungsint än när jag var på. Mindre social och pratig.

Träningen:
Styrkeökningarna är kvar! Riktigt trevligt att var över platån!

Fysiken då?
Jodå, har tappat en del men det är självvalt, jag ville skala bort en del av kaggen som växt lite väl mycket.
Några siffror:

Armar +2cm när jag gick av, +1.5cm nu (Riktigt nöjd över det!)
Lår +2cm, +1cm nu
Vader +4(!)cm, +2,5 nu (Jag trodde verkligen mina vader var så stora som dom kunde bli redan innan)

Det ser riktigt fint ut i spegeln!

Övrigt:
Sista dagarna av kuren kom finnarna, fortfarande några här och var. Ingen antydan till moonface eller hårlossning.
Ingen egentlig skillnad vad gäller potensen, den kräver sitt en gång om dagen som vanligt.
Skönt är att blodtrycket är tillbaka på vettiga nivåer igen, och att första joggingturen gick precis lika bra som det sista innan jag gick på.

Nu blir det några veckors lika tung träning men med lite mer inriktning mot förbränning och kolhydratsrestriktion, och nästa kur är redan planlagd.

Det blir en redig bulk under den och förhoppningen här är att växa till på riktigt.

12 (ev 14) veckor Testo E. 500mg/e5d med d-boll front 3v och HCG.
PCT planerad på nolva och ev lågdos dbol, men jag måste läsa lite mer om det först.
Nolva mot ev gyno.

Skrik gärna till om något ser helt tokigt ut
Citera
2008-05-14, 21:08
Medlem
Einsatzkommandos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cantdance
Med större delen av PCT´n bakom mig tänkte jag lämna uppföljningen.

Humör:
Betydligt mer tungsint än när jag var på. Mindre social och pratig.

Träningen:
Styrkeökningarna är kvar! Riktigt trevligt att var över platån!

Fysiken då?
Jodå, har tappat en del men det är självvalt, jag ville skala bort en del av kaggen som växt lite väl mycket.
Några siffror:

Armar +2cm när jag gick av, +1.5cm nu (Riktigt nöjd över det!)
Lår +2cm, +1cm nu
Vader +4(!)cm, +2,5 nu (Jag trodde verkligen mina vader var så stora som dom kunde bli redan innan)

Det ser riktigt fint ut i spegeln!

Övrigt:
Sista dagarna av kuren kom finnarna, fortfarande några här och var. Ingen antydan till moonface eller hårlossning.
Ingen egentlig skillnad vad gäller potensen, den kräver sitt en gång om dagen som vanligt.
Skönt är att blodtrycket är tillbaka på vettiga nivåer igen, och att första joggingturen gick precis lika bra som det sista innan jag gick på.

Nu blir det några veckors lika tung träning men med lite mer inriktning mot förbränning och kolhydratsrestriktion, och nästa kur är redan planlagd.

Det blir en redig bulk under den och förhoppningen här är att växa till på riktigt.

12 (ev 14) veckor Testo E. 500mg/e5d med d-boll front 3v och HCG.
PCT planerad på nolva och ev lågdos dbol, men jag måste läsa lite mer om det först.
Nolva mot ev gyno.

Skrik gärna till om något ser helt tokigt ut

500mg e5d låter lite väl mycket som andra kur, kör istället 250mg e5d körde själv det som första kur och fick riktigt fina ökningar med minimalt med bieffekter
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in