Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-04-03, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LADD
Ursäkta om jag bara sticker in men ligger på D-bollar också. käkade första idag. 50 mg, första kuren. Har däremot fått för mig det är bättre köra allt på morgonen. Varför skulle det vara bättre 2h före träning?

50mg som förstakur är rätt overkill. Skapa en ny tråd om du har fler funderingar. Onödigt att smutsa ner en bra rapport med massa OT.
Citera
2008-04-03, 20:28
Medlem
Dag 10

30mg

Vilodag.
Tar dem alla på morgonen. Nackdelen som jag känner med morgondos, är att effekten "försvinner".
Jag får inte den där lilla sparken som jag känner när jag tar en eller fler gånger senare under dagen. Det är lite tråkigt.

20mg nolva.
Funderar på om jag vågar dra ner på nolvan till 10mg och sedan 5mg för att gå av helt. Dumt att gå på det så länge på falsklarm, om det nu var det. Ännumer dum skulle jag känna mig om jag har förringat riktiga gynokänningar till fantasifoster, svårt val.

Fick lite sprutor idag, kanske jag som inbillar mig, men blödningen tycker jag är lite större än i vanliga fall. Koagulerar bra osv. så inget blodbad.

Inte fullt så skuttsugen idag, men inte heller nedstämd. Bara... lite annars. Varken eller så att säga.

Vill prova 20 + 10 alternativt 10+10+10 några dagar och se hur det känns, ska se om jag kan hitta mer att läsa om utspridda doser.
Citera
2008-04-03, 21:59
Medlem
Tillägg Dag 10

Under förmiddagen mycket annorlunda doft av urinet. Avtar fram mot eftermiddagen och helt normalt till kvällen.
Relaterar det till den höga morgondosen.
Inga dermatoma smärtor eller avvikelser.
Citera
2008-04-03, 22:17
Medlem
Upplever du träningen någe annorlunda ännu?
Vart på 1½ vecka så

Kör hårt!!
Citera
2008-04-04, 10:49
Medlem
RealClassics avatar
Verkar inte vara några problem för dig hittills, får hoppas det fortsätter så.
Ska bli kul att höra om dina ökningar !
Citera
2008-04-04, 11:52
Medlem
phreakiis avatar
Kul när ngn kör en sådan frekvent uppdatering av sin kur. Och skönt det går bra och framförallt känns bra. Sitter själv med Win, Deca och Dbollar redo, ska även jag föra en kurrapport när det är dags. Fortsatt god fortsättning!!
Citera
2008-04-04, 17:50
Medlem
Dag 11

30 mg
10+10+10.

Det upplägget känns mycket bättre. Urinen normal till färg och doft.
Aptiten har normaliserat sig, skönt. Det är tungt att äta såpass mycket när man vill spy efter halva portionen och måste tvinga ner det med vatten.

Träningen går bra som vanligt.
Några ökningar i stil med "wooooho +40 i bänken och 3 extra reps idag" är det inte tal om, och det tror jag inte heller att jag kommer att få. Kanske på ett år eller så om jag fortsätter.

Jag har lite mer oomph på gymmet, med det är marginellt och i nivå med effekten jag får av en riktigt god natts sömn, ett bra premeal och ett leende från en sötnos.

Noterade en ny bristning idag.
Inspekterade noggrant brösten, klämde och jämförde med fettvävnaden på magen, jag kunde inte hitta några skillnader, så jag börjar gå ner på nolvan.
Inget pirr.

10 mg nolva.
Citera
2008-04-04, 18:05
Medlem
ketchupflaskans avatar
Keep on going dude!

Riktigt skön rapport, länge sedan man läste en med någon som har någorlunda koll på vad han stoppar i sig
Citera
2008-04-05, 17:11
Medlem
Dag 12

30mg
10+10+10

Snart 2 veckor på, och nivåerna börjar nog stabilisera sig när som helst nu.
Provar om min återhämtning har förbättrats.

Ökar träningen till 2 resp. 3 pass /dag utan att öka vilan. Ska bli intressant att se hur jag svarar.
Inte någon konditionsträning alls nu under kuren, klättrar på väggarna på kvällarna men det ger mer energi/frustration till gymmet.

Lätt förhöjt blodtryck, ökad hunger.
På bäst humör ungefär 2 timmar efter varje tab, sen dalar det och som vanligt eller möjligen lite mer nerstämd efter 4-5 timmar, det är svårt att avgöra såhär mitt i.

20mg nolva, 10 var för lite, det är tråkigt nog något som kittlar till ibland.
Citera
2008-04-07, 14:22
Medlem
Dag 13 & 14

30mg

Högt blodtryck, på gränsen till besvärande. Undviker liggande benpress tills vidare.

Snabbare återhämtning mellan passen, blev positivt överraskad.

Inga känningar i övrigt. Humöret som bäst någon timme efter intag.
Citera
2008-04-07, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cantdance
Dag 11

30 mg
10+10+10.

Det upplägget känns mycket bättre. Urinen normal till färg och doft.
Aptiten har normaliserat sig, skönt. Det är tungt att äta såpass mycket när man vill spy efter halva portionen och måste tvinga ner det med vatten.

Träningen går bra som vanligt.
Några ökningar i stil med "wooooho +40 i bänken och 3 extra reps idag" är det inte tal om, och det tror jag inte heller att jag kommer att få. Kanske på ett år eller så om jag fortsätter.

Jag har lite mer oomph på gymmet, med det är marginellt och i nivå med effekten jag får av en riktigt god natts sömn, ett bra premeal och ett leende från en sötnos.

Noterade en ny bristning idag.
Inspekterade noggrant brösten, klämde och jämförde med fettvävnaden på magen, jag kunde inte hitta några skillnader, så jag börjar gå ner på nolvan.
Inget pirr.

10 mg nolva.
10mg på morgonen 10 på middag och 10 efter middag?
Citera
2008-04-07, 16:43
Medlem
soppskals avatar
Har du inte känt någon styrke eller viktuppgång efter 15dagar?
Beredd att hålla med dig om att 10+10+10 känns bättre. Tycker också att allt på en gång ger en "peak" och sen dalar man, medans utspritt över dagen känns mer jämnt. Kanske psykist vet ej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in