Citat:
Ursprungligen postat av sonjaelvira
Så osmakligt! Har Du en aning om E´s självkänsla? Vad vet Du om vare sig den biologiske fadern eller T
Grisöra? Jo, lämpligt namn. Saker tycks gå in i det ena örat och ut genom det andra. Ställ Dina anlyser i grishuset!
Vet hut!

Skäll inte på någon som inte älskat eller blivit älskad
Man får en bra självkänsla av kärlek.
Undrar varför Biologiska pappans familj stöder T?
Jag tror de har ett gott samarbete.
Tillbaka till spekulationerna:
Tro fortfarande att CS:s kärlek till T urartade. Det blev bara en fling för T
Det tog ju slut i Jan-07. Lite samtal och kuckelimuck via MSN eller Googletalk
kan man väl stå ut med. Men när hon kom hit till Sverige blev det obehagligt så han vill att hon åker tillbaka till Tyskland.
Där hände något med Västeråstösen som inte gick att reparera, vad?
CS är listigare.... hon har sagt till sina kompisar att hon ska flytta till Sverige och sin drömprins, han med stort H, och hon kan inte tro att T inte vill ha henne. Hon flyttar upp till Sverige. Sen ska hon närma sig honom. Träffa honom som utav en slump. Och han ska ta henne i sin famn och säga:
Oh, Tine vad jag har saknat dig, det är ju dig jag älskar.
Men T träffar E...
Hon läser hans blogg. Går djupare i sin vaneföreställning, åker och kollar in honom, han har ju flyttat ihop med denna där, läser på bloggen att de ska flytta in i ett hus, härlig semester, ta lån ihop, ha inflyttningsfest......
Det är ju det hon ska göra, inte den där E. Och ungar finns inte på kartan. De försökte hon tidigare med, men det gick inte.
Nu ska de bort. Jag passar på när han är på mötet. Min hyresvärdinna tror jag åker till Tyskland. Det blir perfekt. Sen kommer jag tillbaka. Så träffar jag T och han kommer säga: Oh, Tine, vad jag saknat dig! Har haft det så jobbigt