Citat:
Ursprungligen postat av rosebud
Självklart har du helt rätt. T har givetvis inget ansvar vare sig för CS eller det inträffade. På något vis. Min poäng är enbart att mitt i all denna soppa fanns det en tid då T och CS faktiskt såg något hos varandra de tyckte om, vilket kanske kan vara svårt att medge i ljus av det som hänt.
Det borde väl inte vara svårt att medge. CS har nog i alla fall inte svårt att medge det.
C:s vänner beskriver henne ju som trevlig och utåtriktad och alltid hjälpsam. Det var väl något sportevenemang i Holland där hon ställde upp med följecykel mitt i natten, t ex. Ingen som var med på Kreta tycks ha uppfattat henne som underlig. Flera av hennes bekanta är bestörta och tror inte det kan vara möjligt att hon har attackerat barnen.
Vi har en självständig, sportig, trevlig kvinna som rest i många länder, på semester med kompisar på Kreta. Varför skulle inte en kille, som dessutom var singel vid tillfället, kunna se något hos henne? Efter ett tag märker han att det inte funkar och gör slut. Otroligt sensationellt, tycks en del tycka.