Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Om polisen hade något skulle inte advokaten gå ut och säga att det finns inga bevis och polisen skulle heller inte säga att de just nu har ett rent indiciemål.
Så vart vill du komma? Att du vet att polisen har bevis de inte ens vill erkänna då de inte har något?
Jag vill komma till att vi andra skriver
TROR, du skriver att du
VET o det gör du ta mej *** inte! Dit vill jag komma!
Sorry soppa men värmen gör att jag måste lätta på trycket...