Emmy84 är Emma.
Jag tycker oxå det är hemskt att hon läser o skriver här!
Tyvärr tror jag att jag skulle göra likadant...
Jag skulle förmodligen ha ett behov av att ta del av ALLT som skrevs om det som hänt, för att kunna gå rakt igenom det, utan omvägar.
Ett konstruktivare sätt att bearbeta sorg på än att bara sitta o gråta.
För att i framtiden kunna gå vidare tror jag att Emma gör helt rätt o den rättegång hon har framför sig kommer garanterat inte att stå o falla med hennes medverkan på Flashbacks forum! Jag tror faktiskt inte ens att Flashback kommer att figurera i den alls...