Citat:
Ursprungligen postat av Nikkel
Den Vans-sko som som föreslogs hade ju dessutom en vit gummibit över skon som inte överrensstämmer med bilden.
Gomorron! Du har fel. Den har inte alls någon vit gummibit på sig.
http://www.zappos.com/n/p/p/7242275/c/151.html
Jag tror inte det har framkommit vem som är på bilden och var den är tagen ännu? Den här alltså:
http://www.na.se/artikel.asp?intID=1332264
Personen har alltså skorna på sig inomhus. Hur vanligt är det i Arboga att folk sitter i vardagsrummet med skorna på? Jag kan slå vad om att de flesta går i strumplästen hemma. Alltså borde personen sitta i någon slags offentlig lokal. Någon förening eller så? Replokal? Eller en sommarstuga där det är kallt på golvet.
Nu är det en väldigt grumlig bild, men soffan ser ut att vara kanske från 1970-talet, låg med grovt rödaktigt tyg. Jag tycker det ser ut att vara en gammal soffa, kanske från loppis eller så. Brukar väl folk inte ha hemma, däremot i sommarhus, eller lokaler för ungdomar eller något sådant.