Citat:
Ursprungligen postat av DeBaly
Det finns väl i o f s inget hinder att man även där håller alla dörrar öppna och kan tänka sig antingen en psykotisk CS, en planerande CS, eller en planerande CS som fått en psykos under resans gång.
Även om jag för min egen del inte riktigt faller för teorin om att någon form av psykos skulle ligga bakom, jag tycker att det ser planerat ut.
Planering som nästan gick snett pga några nycklar som skulle hämtas, men det som talar emot det är att hon då skulle hunnit fly från platsen i panik då hon upptäckt att T var utanför dörren, på väg in och då skall hon lämna BT utan att ses av T mfl...
Det var många omständigheter som måste sammanfalla och dessutom inte lämna några DNA-spår på BT, om det hade funnits mer tid hade det verkat mer logiskt och planlagt, nu tydde iofs det bestialiska sättet som morden begått på som mer panikartat, långt ifrån en
"grand master plan", ett rent ursinne, märkiligt minst sagt att inte lämna spår efter sig under sådana omständigheter... något slags byte av kläder/handskar etc måste använts men det är inte lika enkelt som i CSI etc att reda ut en sådan BT