Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Varför skulle jag skicka pm till någon som kallar mig idiot och pucko? Jag väljer själv vad jag anser trovärdigt liksom du själv.
Att det inte finns folk som vill jävlas kanske du ska fundera lite till på? Har suttit och läst vad nyss avstängda medlemmar sagt i sina olika skepnader..jösses säger jag bara
OT: Ja...det kändes ju som det hade med mej att göra??
Vadå att det
inte finns folk som vill jävlas?
Jag fattar 0!
Att jag outat mej om var jag bor o att flera andra oxa verifierar det, att jag kan verifiera andra Arbogabor i tråden som jag inte känner sedan tidigare borde kanske ge mer hint oom var sanningen ligger än från någon som bor i Svappavara o inte vill uppge sina källor..
För mej är det obegripligt hur du, nästan konsekvent väljer att lyssna på folk som inte är från Arboga o tro att de vet mer om allting, men som du säjer, det är din ensak vad du tror på, förtsätt du med det! men låt gärna bli att ljuga in fler oskyldiga, lite nyanser borde man väl kunna avgöra...