2008-04-30, 23:10
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agatha Christie
Men E deltar ju frivilligt med sina berättelser i media och då kan det bli lite motsägelsefullt.
Det hade vart smartast för henne om hon invänta med intevjuver till detta är i hamn.
Får hon betalt att ställa upp eller vill hon förmedla händelsen till folket?

Hon vill nog ge sin bild! Det skrivs så mycket skit annars...som här!
Hon kanske inte berättar hela sanningen i media? Eller så vinklar de till det hon säjer? Varför klanka ner på henne, får man inte göra som man vill? Jag är säker på att i alla fall de som behöver tro henne kommer att göra det!
2008-04-30, 23:13
Medlem
grisöras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RäjserSnigeln
Och vad har polis och anhöriga att vinna på att försöka fylla i luckorna på fel sätt (för att sätta dit fel GM)? Det viktigaste är väl att fälla rätt GM inte att fälla en GM?

Det är nog inte så att familjen medvetet fyller i luckorna i viss riktning, men man vill så gärna, hoppas att Christine ska vara gm, så man kan påverka i den riktningen.

Dessutom kan T vara gm, och då är det skandal att han fått sitta vid hennes sida och påverka.
2008-04-30, 23:14
Medlem
Geggamojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eloge
Detta visar bara att E är inte sig själv igen på långa vägar. Hon har inte alls känslomässigt förstått vad som har hänt. Barnen är döda, ja hon förstår det intellektuellt, men känslorna har inte alls förstått det än.
Man kan både sörja sina döda barn oerhört mycket OCH vara glad över att man inte har dött. En orsak till att fortsätta vilja leva är att finnas kvar och minnas dem.
2008-04-30, 23:15
Medlem
Irriterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grisöra
Det är nog inte så att familjen medvetet fyller i luckorna i viss riktning, men man vill så gärna, hoppas att Christine ska vara gm, så man kan påverka i den riktningen.

Dessutom kan T vara gm, och då är det skandal att han fått sitta vid hennes sida och påverka.
Man vill så gärna? Man vill nog gärna att RÄTT gm ska bli fast. Tro du de är helt blåsta eller?
2008-04-30, 23:17
Medlem
Citat:

Vore det så att polisen hade haft minsta lilla misstanke gentemot honom så hade han givetvis inte fått det, nu är det ju väldigt tydligt att de inte har det och således finns det ingen skandal att tala om.

Att du orkar...
2008-04-30, 23:17
Medlem
miapetters avatar
Citat:

Alltså, tror du på fullt allvar att inte polisen har full koll på det du skriver ovan?
Man behöver ju inte direkt vara psykolog för att veta hur det kan funka...
SÅ, NATURLIGTVIS har de tagit detta med i beräkningen!
Har DU mest koll eler har POLISEN mest koll?

Gissa vilka jag sätter min slant på?
2008-04-30, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Hon vill nog ge sin bild! Det skrivs så mycket skit annars...som här!
Hon kanske inte berättar hela sanningen i media? Eller så vinklar de till det hon säjer? Varför klanka ner på henne, får man inte göra som man vill? Jag är säker på att i alla fall de som behöver tro henne kommer att göra det!
Jag tycker att det är dumt att hon gör det, för det kan stå emot henne senare. Polisen kan ju knappast ha henne som huvudvittne av att hon bara reagerar kroppsligt såsom dörrknackning.
Här är ett utdrag från Experssen /Västerås där E beskriver sin bild av mordkvällen.
Hon minns fortfarande ingenting av mordkvällen, skriver VLT. Men undan för undan har vetskapen om att barnen inte längre lever sjunkit in.
2008-04-30, 23:20
Medlem
grisöras avatar
Citat:
Alltså, tror du på fullt allvar att inte polisen har full koll på det du skriver ovan?

Nej jag tror inte att polisen har full koll på någonting. Det kan man nämligen inte ha som människa.
2008-04-30, 23:21
Medlem
Irriterads avatar
Citat:

Grisöra?
2008-04-30, 23:23
Medlem
Irriterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agatha Christie
Jag tycker att det är dumt att hon gör det, för det kan stå emot henne senare. Polisen kan ju knappast ha henne som huvudvittne av att hon bara reagerar kroppsligt såsom dörrknackning.
Här är ett utdrag från Experssen /Västerås där E beskriver sin bild av mordkvällen.
Hon minns fortfarande ingenting av mordkvällen, skriver VLT. Men undan för undan har vetskapen om att barnen inte längre lever sjunkit in.
Du tror möjligen inte, att hon kollat med polisen först, OM det är okej med intervjun?
2008-04-30, 23:30
Bannlyst
Citat:
Nej jag tror inte att polisen har full koll på någonting. Det kan man nämligen inte ha som människa.
Iom att polisen bara väljer att ha en dag i förhör med C är en ren chanstagning från dom. För tänk om hon tiger sig genom denna dag då har dom spoilerat sina chanser med prat.
Nu när C äntligen är på visit så borde väl polisen ta tillvara alla dagar dom kan tillgå.
Jag kan inte sätta mig in i polisens tänkande med detta.
2008-04-30, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Irriterad
Du tror möjligen inte, att hon kollat med polisen först, OM det är okej med intervjun?
Det verkar inte som detta Copsgäng är dom bästa rådgivarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in