2008-04-21, 23:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av John A Genzale
Stämmer precis och det var vid dörrknackningen av LK på tisdags kvällen och jag vet inte om NJ ens blivit släppt då?
Så du menar att C kan ha vandrat runt i området även på tisdagen då hon flög ner till tyskland?
2008-04-21, 23:27
Medlem
John A Genzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agatha Christie
Men det var väl före påsk morden skedde..mao den 17 Mars.

Jo men att jag skrev att det var iofs före påsk var att miapetter hade skrivit att vi i Arboga hade en gyllene regel i Arboga vid påsk att alla måste vara klädda i gult
2008-04-21, 23:27
Medlem
fröken sveriges avatar
Citat:
Men det var väl före påsk morden skedde..mao den 17 Mars.
Du sitter och ställer helt oviktiga frågor hela tiden. Jag har följt detta från start, du är välkommen att via pm fråga mig om det mesta, istället för att förstöra tråden.
2008-04-21, 23:28
Medlem
egots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grisöra
Lite sådär "smygstalkande", lite vuxenmobbing på familjeliv om självmordsförsöket, kanske några sms. Jag vet inte ens om man kan kalla det där för förföljelse i ordets riktiga bemärkelse. Möjligtvis intresserad av ett gammalt ex.

'självmordsförsöket' (= få sympatin och kärleksgensvar från t) och adoptionsbrevet räcker för att göra mig mörkrädd. hon ville väl inte ens lämna t's lägenhet och kom dessutom i bråk med någon västerås tjej till t.

sen har jag för mig att e eller hennes kompis lutta nämde något om ett otrevlig besök i sina bloggar innan de stängdes.

t.ex. så är e's cachade blogg inte hela den som låg ute ett par dar efter dådet.

tyvärr (eller inte) sparade jag ej ner sidorna.
2008-04-21, 23:28
Medlem
miapetters avatar
Hoppas tyskans advokat tar upp detta med det påstådda barnet i en ev rättegång...
Då får de chansen att undersöka om hon fått barn o T får svar på det...
2008-04-21, 23:29
Medlem
airbags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
OK! Detta var nämligen något det spekulerats kring o jag min fördomsfulla människa fick för mej att det möjligen var något sådant spekulerande AC nu gjort till en sanning...
Ber härmed om ursäkt!

No problem, det var inte dig jag syftade på när jag skrev vissa i tråden tidigare. Ledsen att jag inte hittar källan men Irriterad säger sig också ha läst detta i någon av alla artiklarna. Jag orkar inte leta igenom dem igen!
2008-04-21, 23:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av John A Genzale
Jo men att jag skrev att det var iofs före påsk var att miapetter hade skrivit att vi i Arboga hade en gyllene regel i Arboga vid påsk att alla måste vara klädda i gult
Då måste denna svartklädda person med luva verkligen utmärkt sig från arbogaborna.
2008-04-21, 23:32
Medlem
airbags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantalora
Det skulle kunna vara så enkelt att T inte har sett CS i Arboga sedan Gripsholmsincidenten. Han kanske inte har trott att det varit så omfattande. Sett henne som ett olyckligt ex som SMS:at lite mycket och inte svarat henne. Sen kom detta med "adoptionen" mycket obehagligt och då pratat med henne. Hon får då negativ uppmärksamhet. (Och det är bättre än ingen uppmärksamhet) På så sätt har detta blossat upp.

Som det verkar på honom själv så har han inte fattat omfattningen av hennes fixering vid honom. Att CS inte hade kommit över honom har han nog fattat.
2008-04-21, 23:34
Medlem
airbags avatar
Citat:
Då måste denna svartklädda person med luva verkligen utmärkt sig från arbogaborna.

Och därför drog man slutsatsen att det måste vara någon som inte bor i Arboga. CS passar bra in. Eller hur?
2008-04-21, 23:36
Medlem
John A Genzales avatar
Citat:

Det ända jag fick fram var att det var en ca 25-30 åring och jag är inte säker på att LK då visste om det var en man eller kvinna men det var iaf nån/några som sett denna och sagt att den inte hörde till området.
Men om polisen säger MAN kan ju vara för att det har setts som en man och vill inte påverka utan att dom vill kanske höra ..jo men vi såg en men det var en kvinna. Jag vet inte svaret på det
2008-04-21, 23:37
Medlem
Irriterads avatar
Citat:
Någonstans måste väl polisen ha fått tipset. Tror knappast att dom rätt så omgående kikade in i Ts blogg och där hitta C.
Vad jag kommer ihåg, hade någon under natten tipsat polisen (mordnatten)
2008-04-21, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av airbag
Och därför drog man slutsatsen att det måste vara någon som inte bor i Arboga. CS passar bra in. Eller hur?
Om det nu springer en svart katt bland alla kycklingar så borde väl de vara fullt synligt under påskfirandet i Arboga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in