Citat:
Ursprungligen postat av grisöra
Lite sådär "smygstalkande", lite vuxenmobbing på familjeliv om självmordsförsöket, kanske några sms. Jag vet inte ens om man kan kalla det där för förföljelse i ordets riktiga bemärkelse. Möjligtvis intresserad av ett gammalt ex.
'självmordsförsöket' (= få sympatin och kärleksgensvar från t) och adoptionsbrevet räcker för att göra mig mörkrädd. hon ville väl inte ens lämna t's lägenhet och kom dessutom i bråk med någon västerås tjej till t.
sen har jag för mig att e eller hennes kompis lutta nämde något om ett otrevlig besök i sina bloggar innan de stängdes.
t.ex. så är e's cachade blogg inte hela den som låg ute ett par dar efter dådet.
tyvärr (eller inte) sparade jag ej ner sidorna.