2008-04-26, 19:24
Medlem
hallon1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Ok, tack! Förstår inte hur jag läser tidningarna idag...
ANg. vittnet som sett någon på familjens uppfart så stod det i AB förra helgen, samtidigt som nyheten om att E pekat ut tyskan kom, den jag trodde att du refererade till! Så det stämmer, det om vittnet har stått i tidningen!
Underbar avatar förresten, blir lite sugen på dej!

Haha, hej Mia eller Petter eller vad du egentligen heter, tack för komplimangen. Kallades en gång för längesen för "hallonet" av en pojkvän och det gläder mig än. Fast nätdejting har jag fått nog av. Tror jag
2008-04-26, 19:25
Medlem
DeBalys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Frågan är inte om Ts skuld eller oskuld. Frågan är vad som finns i hans bagage. Det är därför han borde synas ända in i sömmarna.

Om han nu inte kan vara skyldig, då finns det ingen anledning att syna honom i sömmarna.

Och med tanke på hur vissa självpåtagna "privatspanare" har vänt ut och in på hans privatliv - "bagage" som du väljer att kalla det - utan att komma fram med ett uns av varken indicier eller bevis , så är chansen att E.T. är skyldig, avsevärt större.
2008-04-26, 19:27
Medlem
Tuesdays avatar
Dessutom har polisen och SKL T´s DNA eftersom han bodde i huset och de ska kunna utesluta naturligt placerat DNA i rummet/rummen där offren låg.
2008-04-26, 19:38
Medlem
Tantaloras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Inget specifikt om morddagen. Polisen har gått ut i ett pressmeddelande att hon identifierats på Arboga station 12 mars vad jag minns. Är CS säkert identifierad på övervakningsfilm där den 17 mars också?

Graverande = allvarligt för den misstänkte
Att hon varit i Arboga överhuvudtaget är det graverande?
Jag gissar att det är från morddagen.
Men det får vi inte veta förrän rättegången.
2008-04-26, 19:56
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeBaly
Om han nu inte kan vara skyldig, då finns det ingen anledning att syna honom i sömmarna.

Och med tanke på hur vissa självpåtagna "privatspanare" har vänt ut och in på hans privatliv - "bagage" som du väljer att kalla det - utan att komma fram med ett uns av varken indicier eller bevis , så är chansen att E.T. är skyldig, avsevärt större.

Om man tänker efter lite så kan man faktiskt få ett litet uns av förståelse varför han skall synas extra i sömmarna. I hans bakgrund finns ju även CS. Om inget i Ts bagage skall anses ha något med dådet att göra hur kan man då anse att CS har med det att göra för även hon är ett bagage?

Sedan kan man fråga sig varför så många här med näbbar och klor är motståndare till att T skall synas i sömmarna? Frågan är ju inte vad som syns utan vad som döljs. Jag tror att Arboga ruvar på mer hemligheter än vad som nu är känt och som många inte vill skall föras upp i dagen.

Någonstans finns dock en spricka och frågan är när sprickan vidgar sig och blottar det många vill dölja. Alla dessa sanningar som många har ropat efter är bara dimridåer som lagts för det som verkligen sker under ytan.

Någonstans finns svaren.
2008-04-26, 20:01
Medlem
ooooos avatar
Citat:
Om man tänker efter lite så kan man faktiskt få ett litet uns av förståelse varför han skall synas extra i sömmarna. I hans bakgrund finns ju även CS. Om inget i Ts bagage skall anses ha något med dådet att göra hur kan man då anse att CS har med det att göra för även hon är ett bagage?

Sedan kan man fråga sig varför så många här med näbbar och klor är motståndare till att T skall synas i sömmarna? Frågan är ju inte vad som syns utan vad som döljs. Jag tror att Arboga ruvar på mer hemligheter än vad som nu är känt och som många inte vill skall föras upp i dagen.

Någonstans finns dock en spricka och frågan är när sprickan vidgar sig och blottar det många vill dölja. Alla dessa sanningar som många har ropat efter är bara dimridåer som lagts för det som verkligen sker under ytan.

Någonstans finns svaren.

He he he, känns som att folk tror att det är här i Båga som Days of our lives har hittat sitt manus
2008-04-26, 20:02
Medlem
Cask Strengths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vhyt
Varför ska inte T undersökas grundligt egentligen?

Det är ju redan gjort. Verstanden?
2008-04-26, 20:06
Medlem
Irriterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirran_h
Det var ju det polisen sa i Nyheterna när man tog upp detta med att E pekat ut gm. dvs att CS inte ska veta något om vad de vet.
Ja, det vet jag väl. Därför låtsar de inte om OM hon har pekat ut henne. Eller hur? De sa nämligen att hon INTE pekat ut henne.
2008-04-26, 20:07
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ooooo
He he he, känns som att folk tror att det är här i Båga som Days of our lives har hittat sitt manus

Med tanke på den dåliga storyn hela den här affären är så lutar det mer åt filmen sjön.
2008-04-26, 20:17
Medlem
Irriterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Inget specifikt om morddagen. Polisen har gått ut i ett pressmeddelande att hon identifierats på Arboga station 12 mars vad jag minns. Är CS säkert identifierad på övervakningsfilm där den 17 mars också?
jag har läst någonstans på morddagen, och på stationen. Det skulle vara bra bilder också.
2008-04-26, 20:21
Medlem
Irriterads avatar
Citat:
Med tanke på den dåliga storyn hela den här affären är så lutar det mer åt filmen sjön.
Ja, åtminstone om man tänker på statisterna, SS, Agatha osv
2008-04-26, 20:34
Medlem
rinakis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Budda2006
Läste i tyska blaskan igen och där står bland annat att det finns uppgifter att CS lämnat spår ifrån sig på mordplatsen.
http://www.haz.de/newsroom/regional/art185,580212)
Finns nog vissa här som sagt sig tro på vad media skriver nu kommer hävda att Tyska media ljuger..
Är den uppgiften riktig så är det ju klart nu anser jag iaf.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in