Citat:
Ursprungligen postat av airbag
Jag tycker det verkar som om polis och åklagare är säkra på ganska mycket men vi vet inte vad det är.
Nej, det kanske är säkrast så...
Att döma av polisens pressmeddelande 2008-04-02 så är det desto fler Arbogabor som är säkra på att ha sett CS - ja, i vart fall en kvinna av något slag...
Citat:
Med tanke på att kvinnan kan ha varit i Arboga vid flera tillfällen före morden, vill Polisen ha kontakt med alla som kan ha sett henne. Hittills har cirka 140 förhör hållits och ett 100-tal tips kommit in och Polisen i Västmanland och riksmordkommissionen fortsätter nu bearbeta det omfattande material som samlats in och höra fler vittnen.
Polisen är också angelägen att komma i kontakt med den anonyme, äldre man som ringde Polisen i Köping under tisdagen. Han uppgav att en kvinnlig bekant till honom sett en kvinna på morddagen den 17 mars i centrala Arboga, som skulle kunna vara 31-åringen. Polisen behöver där ställa några kompletterande frågor. Mannen kan gärna ringa anonymt.
Ja, i det här fallet är det nog bara anonymitet som gäller...