Citat:
Ursprungligen postat av ih82w846
Nu när Heintze i all sin vishet sanktionerat en tråd.
Så kanske vi ska diskutera annat än om T han göra detta på 3 eller 7 min,
Det är bara tjatigt, vi får anta att T alibi är kollat och att det stämmer.
Vad jag skulle veta mer om är SL, och vem/vad som tipsade om CS?
Kan mordvapnet vara hittat utan dna och fingeravtryck?
Nej det kan ialla fall inte jag anta , eftersom polisen fortfarande släppte T efter endast två timmars förhör.
Samt att massa indicier , som jag redan redogjort för , pekar på att han kan vara inblandad.
Dessutom finns det ju massor av brister i utredningen, varför dröjer DNA för att bara nämna en sak?
Har de ens tyskans dna kopplat till platsen ?
Men visst har hon varit i Arboga så håller jag med, då framstår hon definitivt som inblandad , MEN det betyder fortfarande inte att T är ren som snö i den här historien.
Dessutom är det faktiskt så att även om arboga inte framstår som ett lockande turistmål, så räcker det inte att bara vara i närheten av stan, för att bli fälld för mord. Förhoppningsvis har polisen mer än så att komma med.
Jag kommer personligen inte att avskriva hans eventuella inblandning förrän jag får veta att polisen gjort en ORDENTLIG utredning av hans eventuella inblandning. Såvitt det5 har framkommit har polisen INTE gjort det.
Så tomten sluta snääääääällla tjata livet ur alla om att vi inte får nämna T.
Kan alla sluta försöka lägga munkavel på alla som inte tror på Ts oskuld.
Vi har lika stor rätt att yttra oss som alla andra.
SLUTA försöka tysta oss hela jävla tiden, inlägg efter inlägg efter inlägg i förra tråden handlade om det, i stort sett halva tråden gick ut på att Arbogabor spammade sönder tråden om en enda sak: T är oskyldig och de som inte håller med ska hålla käften.
Ska ni göra samma sak med denna tråd?
Säg gärna emot, men säg inte att vi ska vara tysta, för detta ÄR och förblir ett diskussionsforum, och era åsikter om vad som är rätt och fel dikterar INTE vad som ska få sägas här .CAPICE?