Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Ni får visst misstänka T. Det bryr jag mig inte det minsta om. Däremot är jag nyfiken på varför ni misstänker honom. Och än har ni inte visat ett enda hållbart argument till varför han skulle vara misstänkt. Polisen säger att han inte är misstänkt. Varför tror ni inte på det? Varför tror ni inte att han har granskats? Varför skulle polisen släppa tanken på T som gm om dom inte var 100% säkra? Varför skulle vittnen ljuga för T's skull?
Och framförallt: Varför skulle T mörda sina bonusbarn och försöka mörda sin sambo. Det finns inget motiv!
Ang Åsgård:
Som jag skrev tidigare så tolkar du hans uttalande som du vill för att försöka lura oss att tro att han tror på T som gm.
Bra! Frågan om motiv!
Vad kan det finnas för MOTIV för NÅGON att döda två små späda barn?
Den långsökta förklaringen om en kvinna i en annan stad som suttit och retat upp sej på idyllen, som nu är den gängse ?
ELLER!-
För det första så tror jag att T var en kvinnomisshandlare , vad grundar jag då detta på ? Jo följande från E's blogg som jag ej velat lägga ut innan MEN som nu SÅ LÄGLIGT! är borttaget från bloggen, alla andra av hennes inlägg står kvar, men jag sparade detta inlägg på datorn, eftersom jag hade på känn att det skulle tas bort, eftersom det är det enda officiella antydan från E om att tomtebolyckan ej var komplett, och se där , det kom visst till pass!!!!
Case closed för min del.
T sitter och undanröjer bevis.
Från emmas blogg:
Hon frågade idag vad det var som gjorde att jag valde sånna killar. Frågad slängdes i ansiktet på mig, det var det jag satt o funderade på igår. el vad jag funderar på hela tiden igentligen. Varför, attraheras jag inte av de "ordentliga" pojkarna? Man kunnde gå i terapi för sånt. men är det JAG som ska gå i terapi? Ja kanske...
2007-apr-23
----------------
Detta skrivet 23 april förra året. Då var redan T inne i hennes liv.
Alltså en till bad-boy, som utåt är en good-boy?
Troligtvis blir E ifrågasatt varför hon fastnar för onormala killar då hon fått upp ögonen på T.
T ännu en kille som inte är ordentlig.
Och de som undrar när de träffades:
"Ursprungligen postat av vhyt
När träffades dom då enligt dej?
enligt efterlyst träffades dom januari 2007:
http://www.flashback.org/showpost.php?p=10331354&postcount=195
som du kan se själv (om du trycker på länken och följer instruktionerna) berättas det i senaste efterlyst. och oroa dig inte, det är första delen i programmet så du behöver inte "spola" fram "
----
Dessutom (vhyt)
Lillflickan var ju sjuk.
Trötthet över ett skrikande barn har MÅNGA gånger anförts som motiv för barnamord och misshandel av spädbarn.
Jag tror det är många faktorer som spelat in här, ett bråk mellan E och T kanske om CS som kanske hörde av sej just den dagen, samt om han var helt slut och trött på det skrikande barnet, det är ju som sagt inte ovanligt att det uppges som motiv i fall där späda barn blivit offer.
Från T's blogg"Men jag tror och hoppas och skulle jag vara kristen så skulle jag be om att det snart är över för saga, att hon får må bra. Det är hennes tur nu."
Han och E har bråkat han slår ner e med hammaren i ursinne och trötthet, barnen kommer springande och skriker såklart när de ser vad som hänt. Han får blackout och slår även de "jobbiga skrikande " barnen som inte har levt upp till hans förväntningar om tomtebolyckan.
Jag tror inte dådet var planerat, jag tror något slog slint och gick snett, därav har han ej heller fullföljt mordet på E , han har kanske vid det laget "kvicknat till" från sin blackout och ringer 112!
Mycket möjligt att det gått tilll på detta sätt.