Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Vart har jag fört fram min sanning?
Och smit inte nu som vanligt från ditt påstående. DeBaly blev avslöjad som en lögnare när han körde samma skit som du nu kör med.
Och smit inte nu som vanligt från ditt påstående. DeBaly blev avslöjad som en lögnare när han körde samma skit som du nu kör med.
Hur kan man bli avslöjad som lögnare när det är ens egen åsikt som är sanningen? Detta enligt dina egna ord. (du gjorde någon konstig jämförelse med en diamant och hurudvida den är ful eller snygg)
Jag skiter fullkomligt i vilka teorier du har och vad de går ut på, men jag stör mig nåt fruktansvärt på att du kommit med ett antal påståenden som jag (och andra) bemött med helt andra fakta, där du ändå inte tar till dig fakta som skrivit utan rapar vidare med samma påståenden/åsikter = Troll.
Att du dessutom upprepar samma teorier sida ut och sida in utan att tillföra något nytt = Troll
Jag orkar inte gå igenom tråden igen och tala om för dig var det var, men du kan säkert hitta dem om du vill.
Ang E så kan jag bara säga att det går framåt, hon har precis som stått i tidningen mer och mer accepterat att barnen verkligen är döda och de fysiska skadorna läker bra. (och sen behöver ingen "låtsasbror" försöka göra sig viktig och påpeka vad jag får säga och inte får säga)
Sen allmänt ang. att polisen står och stampar, ni kunde inte ha mer fel, som vanligt på grund av utredningstekniska skäl (fan vad fint det låter)
så kan jag inte gå in på några detaljer, men jag hade ett trevligt timmeslångt samtal med en av poliserna som sköter utredningen och kan efter det sy ihop en rätt bra bild av vad de vet och vad de gör. Och med tanke på hur lite denna sa rakt ut så kan jag påstår med säkerhet att de har mycket mer än det jag lyckades snirkla ur honom.Just nu utreder de ALLT, alla tips, alla små detaljer som tidigare inte haft beröring med det aktuella spaningsläget o.s.v i väntan på svar på den tekniska biten.