Citat:
Ursprungligen postat av DeBaly
Det har spekulerats mycket om vilken sorts psykofarmaka som kan vara boven i dramat, men jag tycker att man i farten glömmer bort att det lika gärna kan vara en avbruten behandling och efterdyningarna av denna som i kombination med GM:s sjukliga svartjuka, bär skulden till tragedin.
Man anar hur tempot skruvas upp, GM blir allt mer desperat och manisk. Lögnerna blir allt mer spektakulära och sedan kommer det oundvikliga slutet.
Tack.
Och efter detta, så lämnar hon landet. Jag tror att i hennes enfald kan inget hända om hon är i Tyskland. Sådana detaljer har hon inte kunnat föreställa sig. Så hon bryter ihop i häktet, och förs sedan direkt till psykiatrisk klinik. Då har hon fortfarande vägrat svara på frågor. Transport till Sverige, där det går upp för henne, att det inte finns några bevis...
Hon har i sina egna egna ögon inte en chans att bli fälld. Hon kan inte låta bli att le åt, i hennes ögon, uppmärksamheten, de "löjliga" frågorna etc. Hon har gjort det här, men kommer inte att erkänna. En logik som är svår att förstå, givetvis.
Förhöret på Tisdag kommer att bli synnerligen intressant. Men tänkas kan att hon klappar ihop innan och att det får skjutas fram. Alternativt att hon är en robot, som svarar ja, nej och vet inte. Vi kommer att få se en annan sida av henne. Tror jag.
Ja, felmedicinering är väldigt farlig.
Det halvåret med inkörning samt avgiftning (så känner jag det) på Zoloft, var det värsta i mitt liv. Jag var i princip helt bortkopplad från mitt egna jag, och läkarna kunde inte förstå varför. Detta var innan jag fick min diagnos, och nu efteråt förstår de äntligen. Jag är helt överkänslig mot psykofarmaka, vilket många med min diagnos är.