2008-04-01, 11:44
Medlem
EssKungs avatar
EDIT: Hittade ett. Lås och släng!
Senast redigerad av EssKung 2008-04-01 kl. 11:46.
Citera
2008-04-01, 11:56
Medlem
wilcores avatar
kan du berätta hur du gjorde?
Citera
2008-04-01, 11:59
Medlem
soers avatar
Jag gillar inte när någon skapar en tråd med en fråga, får svar eller kommer själv på en lösning och sen tar bort informationen och vill att tråden ska slängas. Då har man missförstått i grunden vad forum är till för och det vittnar dessutom om en enastående egoism. Frågan, diskussionen och svaret bör självklart bevaras och finnas tillgängligt för andra i samma situation. Annars kan man lika gärna göra om Flashbacks forum till en stor chattsida.
Citera
2008-04-01, 18:53
Medlem
jag kan berätta ett annat sätt
ladda ner och installera wavepad (välj bort all tilläggsskit utom konverteraren switch). öppna avi:n med wavepad och spara sedan "ljudet" som wave-ljud. sen konverterar du med switch till mp3.

och ja, det är helt gratis
Citera
2008-04-01, 22:33
Medlem
online konvertering

gå in på www.zamzar.com och konvertera, skit enkelt
Citera
2008-04-03, 12:57
Medlem
EssKungs avatar
AimOne All to mp3 Converter fungerade skitbra, men fultanka hela
programmet om ni ska ha det så ni inte tankar trialen. Med trialen
kunde man nämligen bara spela in 30 sek.
Citera
2008-04-03, 12:58
Medlem
EssKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soer
Jag gillar inte när någon skapar en tråd med en fråga, får svar eller kommer själv på en lösning och sen tar bort informationen och vill att tråden ska slängas. Då har man missförstått i grunden vad forum är till för och det vittnar dessutom om en enastående egoism. Frågan, diskussionen och svaret bör självklart bevaras och finnas tillgängligt för andra i samma situation. Annars kan man lika gärna göra om Flashbacks forum till en stor chattsida.

Ok, sorry det var dåligt av mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in