Citat:
Ursprungligen postat av björe
ta inte hit hnm, gör ngt annat---------häng han i håret !
Eller så kan vi låta tillverka en stor julbonad, sen tar vi loss det röda bandet som sitter runt kanterna och så hänger vi honom i det istället.
on topic: Vem är det som förmedlar all information och desinformation från polisen i Bangladesh?
Är det någon från UD som säljer den till tidningarna eller hur går det till?
Jag gör antagandet att det inte befinner sig någon svensk journalist i landet då pressen skiter fullständigt i Bangladesh i vanliga fall.