• 1
  • 2
2008-03-31, 00:32
Medlem
bogarleffes avatar
Jag var inne på FB med den gamla designen vald i kontrollpanelen, och firefox hängde sig. När jag startade up det på nytt och gck in på FB så var det den nya designen och jag hittar inte var man ändrar tillbaka. Vad är det frågan om?
Citera
2008-03-31, 00:32
Medlem
Balthazaer-s avatar
Samma problem här. Den nya designen är hemsk, vem tryckte på knappen?
Citera
2008-03-31, 00:36
Medlem
ojns avatar
Flashback 2005 är borttaget, ja, inget knas på någons dator. One theme fits all från och med nu. Varför och när (om) det kommer tillbaka låter jag admins/tekniker svara på.
Citera
2008-03-31, 00:36
Medlem
El Zorros avatar
Den gamla designen är borttagen av säkerhetsskäl. Det är möjligt att den kommer tillbaka (hoppas) men just nu hinner inte teknikerna koda skydd för båda stylesheetsen samtidigt.
Citera
2008-03-31, 00:37
Medlem
beyonds avatar
Garanterat borta forever.
Var det inte en del funktioner (inom "sök"?) som inte funkade med den gamla looken?

Ja, jag vet ni "har jättemycket på to-do listan just nu" så att anpassa den gamla looken är förmodligen inte aktuellt. Era as.
Senast redigerad av beyond 2008-03-31 kl. 00:38. Anledning: Jaha, där kommer svaren innan jag ens hunnit raljera över dem.
Citera
2008-03-31, 00:45
Medlem
bogarleffes avatar
Fy fan vilket jävla piss, den nya designen är ju fruktansvärt ful!
Citera
2008-03-31, 00:46
Medlem
Avva66s avatar
Fan, det ser ut som en gammal sliten T-skirt!
Citera
2008-03-31, 00:48
Medlem
Aquabots avatar
Riktigt, riktigt tråkigt. Gillade aldrig 2006 års design, och nu ska jag tvingas använda den helt plötsligt... Men det kanske kommer tillbaka någon gång? Inşallah...
Citera
2008-03-31, 00:49
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beyond
Garanterat borta forever.

Vi är rätt många som kommer att tjata ihjäl oss på att få tillbaka den gamla det är en sak som är säker

Citat:
Var det inte en del funktioner (inom "sök"?) som inte funkade med den gamla looken?

Jo det var det så jag har kört med den nya någon månad nu och saknar den gamla varje gång jag loggar in
Citera
2008-03-31, 00:51
Medlem
Balthazaer-s avatar
Ingen som har den gamla cssen kvar, eller åtminstone en skärmdump? Går ju att låta webläsaren använda en custom-CSS, så man åtminstone kan ta bort det värsta med den nya designen.
Citera
2008-03-31, 01:00
Bannlyst
Fan vilka jävla fjantar, är ni möss eller män? Den "nya" (OBS 2006) designen är inte alls ful, den är... lagom helt enkelt.

Vad spelar det ens för roll?
Citera
2008-03-31, 01:19
Medlem
Balthazaer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Fan vilka jävla fjantar, är ni möss eller män? Den "nya" (OBS 2006) designen är inte alls ful, den är... lagom helt enkelt.

Vad spelar det ens för roll?
En design man vant sig med under såpass lång tid är inte lätt att släppa. Speciellt inte för den nya, med rundade hörn, pastellfärger, mjuka skuggningar och sovjetstjärnor..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in