2008-03-30, 22:42
Medlem
MickMocks avatar
De senaste par åren har jag märkt en oroväckande tendens till porrskada hos mig själv. Tjejer ska vara ordentligt ansade, ha väldigt tight kropp (behöver inte ha sillisar, för äcklas ofta av ärren, men brösten måste vara fasta), har börjat pusha mer för ansiktssprut, analsex, trekanter osv. Har dock knappt sett nån porr under denna tid (högst 3-4 ggr med tjejer som gillade att se det), så kanske är det tidigare intryck som börjar ta grepp eller så bara intryck från hur tjejer och sex framställs i "vanliga" fall. Någon som upplevt nått liknande?
Citera
2008-03-30, 22:52
Bannlyst
Du börjar bli utseendefixerad och ställer krav. Inget fel med det, men det finns väl gränser.
Citera
2008-03-30, 23:36
Medlem
kineticss avatar
Äh, ens sexualitet utvecklas! Inte fan fantiserade du väl om samma saker när du var 20 som när du var 13? Porren kan säkert skynda på saker, visst, men ämnen som analsex och ansiktssprut förekommer ju inte bara i porren utan också i mainstream media. Men jag tror många av oss oundvikligen utvecklas och blir mer perverterade med åren. Gilla läget.
Citera
2008-03-31, 03:26
Bannlyst
Saker blir tråkiga efter ett tag. Så är det bara.
Citera
2008-03-31, 05:08
Bannlyst
En fråga till trådskaparen: Varför måste man vara "porrskadad" för att gilla analsex och ansiktssprut? Dessa saker är en naturlig del av mitt sexliv och jag känner mig inte alls "skadad". Använd istället ordet "Inspirerad".
Citera
2008-03-31, 05:13
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dosigo
En fråga till trådskaparen: Varför måste man vara "porrskadad" för att gilla analsex och ansiktssprut? Dessa saker är en naturlig del av mitt sexliv och jag känner mig inte alls "skadad". Använd istället ordet "Inspirerad".
haha, tar du åt dig. Han menar nog att han är mer porrskadad (som det kallas) nu än tidigare.
Citera
2008-03-31, 08:33
Medlem
Kalasjnikovs avatar
Tagga ner. Att man andrar sin sexualitet med tiden ar helt normalt. Alla manniskor ar pervon pa sitt satt.

Dock kan jag forsta om du finner det lite jobbigt att dina utseendekrav har blivit sa hoga. Vet inte riktigt om jag kan ge dig nagot rad om vad du ska gora at saken. Kanske umgas med med intelektuella brudar och forsoka se mer deras inre egenskaper. Kan det va nat?
Citera
2008-03-31, 09:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MickMock
De senaste par åren har jag märkt en oroväckande tendens till porrskada hos mig själv. Tjejer ska vara ordentligt ansade, ha väldigt tight kropp (behöver inte ha sillisar, för äcklas ofta av ärren, men brösten måste vara fasta), har börjat pusha mer för ansiktssprut, analsex, trekanter osv. Har dock knappt sett nån porr under denna tid (högst 3-4 ggr med tjejer som gillade att se det), så kanske är det tidigare intryck som börjar ta grepp eller så bara intryck från hur tjejer och sex framställs i "vanliga" fall. Någon som upplevt nått liknande?

Hur ser du själv ut då?

Har du stor och estetiskt snygg kuk? Vältränad? Rik? om, inte då har du ingen rätt att kräva något av tjejer.. När fula och feta män ställer krav på kvinnor är bara patetiskt..
Citera
2008-03-31, 11:00
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laco
När fula och feta män ställer krav på kvinnor är bara patetiskt..

Sådana män måste finnas för att jämna ut det hela med tanke på alla oattraktiva kvinnor med höga krav.
Citera
2008-03-31, 16:03
Medlem
MickMocks avatar
Citat:
Hur ser du själv ut då?

Har du stor och estetiskt snygg kuk? Vältränad? Rik? om, inte då har du ingen rätt att kräva något av tjejer.. När fula och feta män ställer krav på kvinnor är bara patetiskt..

Jag är väll rätt vacker och har kuk över medel, men kan inte direkt se någon logik i att oattraktiva killar inte har "rätt" att kräva någon hos tjejer. Men bra att veta att rika killar tydligen har det.
Citera
2008-03-31, 17:26
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Hur ser du själv ut då?

Måste varit det dummaste jag läst idag.
Ideal och preferenser finns fan överallt, jag kan ju sitta och kräva en supermodell som flickvän, men det betyder inte att jag kommer att få det, eller hur?
Sedan kan man ju dra paralleller till kvinnor...
Enligt mina erfarenheter har kvinnor generellt MYCKET mer krav än män, de ska vara kärleksfulla, starka, självsäkra, snygga, långa, rika, väl ansedda, grymt omtyckta, längd på > 15cm. Ja idealen kan verka helt sanslösa, men så är det.
Spelar det egentligen någon roll vad man har för ideal? Jag tar väl inte speciellt illa upp om jag träffar någon tjej som har otroliga ideal, det är väl hennes ensak. Sen kan jag ju skratta lite åt dem eftersom hon lär få leta hela livet för att uppfylla alla, men så är det.
Jag ville bara få skriva av mig.
Citera
2008-04-02, 08:54
Medlem
Dancerboys avatar
Jag tittar på hur mycket porr som helst, varje dag, och inte blir jag porrskadad för det. Jag tror knappast att det handlar om porren, utan snarare om en själv.. Själv gillar jag porrkvinnorna, men skulle aldrig vilja ha en sån på riktigt som flickvän.

Och så gillar jag att testa grejer sexuellt, men det mesta kommer inifrån, och jag hämtar sällar inspiration från porren. Analsex och trekanter kan man ju liksom vara sugen på utan att det kommer från porr
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in