2009-06-23, 15:32
Medlem
MrOaikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickMock
De senaste par åren har jag märkt en oroväckande tendens till porrskada hos mig själv. Tjejer ska vara ordentligt ansade, ha väldigt tight kropp (behöver inte ha sillisar, för äcklas ofta av ärren, men brösten måste vara fasta), har börjat pusha mer för ansiktssprut, analsex, trekanter osv. Har dock knappt sett nån porr under denna tid (högst 3-4 ggr med tjejer som gillade att se det), så kanske är det tidigare intryck som börjar ta grepp eller så bara intryck från hur tjejer och sex framställs i "vanliga" fall. Någon som upplevt nått liknande?

Vadå porrskadad?! Hur menar du att "normalt" sex ska vara? Missionären en gång i veckan? :-D
Citera
2009-06-23, 15:47
Medlem
Citat:
De senaste par åren har jag märkt en oroväckande tendens till porrskada hos mig själv. Tjejer ska vara ordentligt ansade, ha väldigt tight kropp (behöver inte ha sillisar, för äcklas ofta av ärren, men brösten måste vara fasta), har börjat pusha mer för ansiktssprut, analsex, trekanter osv. Har dock knappt sett nån porr under denna tid (högst 3-4 ggr med tjejer som gillade att se det), så kanske är det tidigare intryck som börjar ta grepp eller så bara intryck från hur tjejer och sex framställs i "vanliga" fall. Någon som upplevt nått liknande?

Enkelt, Flashback kan också orsaka porrskada.
Citera
2009-06-23, 16:30
Medlem
Jaovets avatar
alla individer tänder ju på olika saker men om man tänder på "porr-brudar" och vill göra saker som analsex, trekanter och ansikts-sprut så kanske man har lite för höga krav för att få knulla ofta.
Citera
2009-06-23, 16:32
Medlem
Jaovets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laco
Hur ser du själv ut då?

Har du stor och estetiskt snygg kuk? Vältränad? Rik? om, inte då har du ingen rätt att kräva något av tjejer.. När fula och feta män ställer krav på kvinnor är bara patetiskt..

alla människor har olika krav och även för den finniga nörd-fula killen finns det flickor som är ideal-snygga som vill ha sex med dem. Samma sak som den feta, bleka kvinnan kan hitta en het man. Alla har olika ideal och det finns säkert ett utbud för alla.
Citera
2026-06-22, 00:49
Medlem
Citat:
Du är normal med din egen sexuella norm
Citera
2026-06-23, 17:00
Medlem
Smekarn87s avatar
Jag tror du gaslightar dig själv. Det finns ingen anledning att inte ha de där momenten I typiska sex-situationer. Sex är ingen finit tillgång utan blir bara mer ju mer man gör. Du är inte porrskadad bara fri.
Citera
2026-06-23, 17:02
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaovet
alla människor har olika krav och även för den finniga nörd-fula killen finns det flickor som är ideal-snygga som vill ha sex med dem. Samma sak som den feta, bleka kvinnan kan hitta en het man. Alla har olika ideal och det finns säkert ett utbud för alla.

Man behöver inte se det som krav. Vi hade behövt tala om det mer som önskemål och då är det lättare att anpassa situationen där efter. Ibland kommer man längre med att önska än att kräva.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in