Har varit sugen en tid på att ta lite opiater. Men problemet är att få tag på dessa preparat. Har några polare som jag vet har hållt på men jag vill inte att dom ska veta något.
Så vad tycker ni ska man försöka leta upp någon knarkare på stan eller har någon något annat tips.
Högt stup
Har tänkt att ta livet av mig nån dag skitsamma varför.
Men vill göra det på ett skönt sätt och skulle vilje köra ut med bilen för ett stup typ som i thelma och louise. Undrar därför om ni vet något häftigt stup att köra ut ifrån här i sverige.
Ska självklart vara fullpumpad mede opiater vid detta tilfälle så kommer ej att känna något.
TS. kontakta mig om du vill prata, det är bara att Pma.
Senast redigerad av Midnight 2008-03-31 kl. 00:41.
Lycka till med självmordet, minst sagt spännande metod som jag inte skulle våga iallafall, inte ens med opiater i blodet. Hoppas att du finner din ro bortom denna pissvärld.
Om h*n är självmordsbenägen är det väl bättre än h*n tar opiater o mår bra än att h*n begår självmord?
Men kolla länken som Midnight koppat! han vill ju köra ner från något stup och i inlägget har han skrivit "Ska självklart vara fullpumpad mede opiater vid detta tilfälle så kommer ej att känna något."
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!