2008-05-30, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nylndr
Vänd dig till HA eller liknande

Haha ska kanske göra det

Ja dessa lägstabud sidor e ju helt otrliga. Ingen insyn alls och värdelös support enligt många.
Citera
2008-05-30, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geeh
Vann en mobil på lagstabud en gång slutade med att jag aldrig fick den, ringde dit ett antal gånger var samma person som svarade varje gång och skyllde på att den ansvariga personen var på semester, när jag sedan efter ett halvår kom fram och fick ett annat svar var det att det var mitt eget fel och auktionen nu var utgången därav fick jag aldrig någon telefon, om du kollar på bidster så är det oerhört ofta som samma person vinner bilarna eller resorna alltså dem lite dyrare auktionerna.

På vilken sida vann du mobilen på?
Citera
2008-05-30, 13:26
Medlem
carlps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekiss
På vilken sida vann du mobilen på?

www.lagstabud.se?
Citera
2008-05-31, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlp
www.lagstabud.se?

Kan det vara, skulle inte förvåna mig om man säger som så
Citera
2008-06-03, 15:48
Medlem
Viktigt!!!

Info kopierad från:
http://www.fairshopping.se/viewopinion.asp?opinionid=450

"tjenare
ja du,visst finns det bedragare men även seriösa sajter..
själv har jag vunnit massor på både bidplayer,lowbid,bid2day,bid2low(gamla sajter) vilket var sisådär..alla levererade men tog ibland 6 månader..så oseriösa i mina ögon..

sedan testade jg lagstabud.se och den sidan skulle jag gärna se under utredning
har kanske vunnit en 25-30 prylar där..och i början fick man varan inom 2-3 veckor,men då man sedan fastnat för sidan började leveranstiderna bli längre och längre tills då man till slut inte fick vinsten..
och vid en 10tal ggr har man haft lägsta unika budet plus kanske 30-50 unika bud efter det..å man hade unikaste tills den var slut auktionen..som exempel jag lagt 50-100 och vinnande bud på 53 så tar det en dag innan vinnaren kommer upp,men då vinner nummer 453 som ett exempel..manipulerat alla ggr.. för har jag unikast budet då tiden e på noll,,,jag uppdaterade hela tiden..
några gånger har man lagt ett bud man gömt,lägger det då det e 2 sekunder kvar,ett lågt gömt bud,den blir grön,direkt tar auktionen slut..och då vinnaren kommer upp har "nån" lagt på samma nummer som mig exakt samtidigt sista sekunden enligt lägstabud...har typ hänt mig och bekanta 6-7ggr.. skumt?
och nej..he he jag budar inte där mera..inte gjort på väldigt länge.

sedan har vi budson.se skitbra sajt...aldrig några problem där,vinstern i regel inom 10dagar då man vunnit,jättetrevlig kille somhar sajten..budmatta saknas vilket gör det svårare att dölja ett fusk,och edt är bra..
där har jag kanske vunnit 30ggr..alltid fått grejorna i tid..

sedan har vi då zebido.com

toppensajt den med..kanske vunnit där 50ggr mer eller mindre..
varenda gång fått grejorna inom 5 dagar...eller nja,förutom en gång då varan va slut på lagret..
men dom har inte myglat i min vetskap..
då man själv varit en "storbudare" så har man lagt en del bud men ibland finns där ju då en person som man tycker lägger lika mkt bud som varan e värd...å då har jag misstänkt det var en anställd eller bekant..men då jag nu vet att det inte är så..utan att det bara e en galning som till varje pris vill vinna...så tror jag aldrig att det förekommit fusk där heller..

bid2low.se e me seriös..men lite budare då det bara är maxbudsauktioner..

bideazy däremot...fusk fusk fusk,, då sajten va alldeles ny,de 2-3 första auktionerna va det bara 10-20 bud typ..då den va avslutad..sedan tänkte jag,slänger in 1000kr då..la par bud 10 talet,20talet..båda gula.. la sedan ett på typ 55 ett på 135 och ett på 175 för att hålla lite koll bara..just då fanns det ingen budmatta där..mina bud gula,allihopa då det e 30sekunder kvar..då helt plötsligt blir alla röda samtidigt,sedan e auktionen slut..skumt va att juat mina bud blev röda,alla andra bud omkring va ej satta...efter det spelade jag inte en gång till där..osade bedrägeri..sedan gillade jag inte upplägget på sidan,precis som lägstabuds ju och samma ide med maxbud på en auktion och dom kommer från malmö...

men nu budar jag inte mkt längre..då man har hört något nu om att en ny lag är på gån..att dom gör vad dom kan för att dra åt snaran för dessa auktionssajter och att då man har vunnit mkt kan det troligen bli så att et räknas som inkomst då det är en större summa och man kommer då att bli granskad och få en kraftig skattesmäll..

så ni andra "storbudare" skulle nog vara lite försiktig..eller iallafall spara pengar från vinsterna...för det kan bli kostsamt...och kan ju bli fängelse kanske..man vet aldrig...för staten vill ju verkligen stoppa dessa sajter..."
Citera
2008-06-04, 01:48
Medlem
><((((°>s avatar
skönt att nån hackar dessa jävla fiffelsajter, ALLA lär ju fuska så gott det går, det finns ju ingen insyn. sätt dit dom asen bara. make it stick.. satans fittsajter.

funderar starkt på att öppna flashbids, eller ureallfuckedbids.com och så kan alla
flashbackare få komma och buda upplägget är att man aldrig får lägga bud på 1kr (man får men det kommer inte upp eftersom det är reserverat admin i hemlighet) man har massa skit som folk kan buda på men endast admin vinner dyra varor. eller kanske var 6:e gång el liknande, yeah.

ekiss är det du som försöker sätta dit lägstabud? good work, hoppas du kan få dit dom jävlarna. jävla tattarjävlar.
Citera
2008-06-12, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ><((((°>
skönt att nån hackar dessa jävla fiffelsajter, ALLA lär ju fuska så gott det går, det finns ju ingen insyn. sätt dit dom asen bara. make it stick.. satans fittsajter.

funderar starkt på att öppna flashbids, eller ureallfuckedbids.com och så kan alla
flashbackare få komma och buda upplägget är att man aldrig får lägga bud på 1kr (man får men det kommer inte upp eftersom det är reserverat admin i hemlighet) man har massa skit som folk kan buda på men endast admin vinner dyra varor. eller kanske var 6:e gång el liknande, yeah.

ekiss är det du som försöker sätta dit lägstabud? good work, hoppas du kan få dit dom jävlarna. jävla tattarjävlar.

Hahaha så himla bra.
Du kanske tom får jobb på lagstabud.se eller nya bideazy (om det nu kommer) hahaha
Citera
2008-06-12, 20:32
Medlem
zala's avatar
Varför dras en så gammal tråd upp?
Citera
2008-06-12, 21:29
Medlem
justsome1s avatar
gammalt och gammalt, 8dagar.. har sett värre... :P
Citera
2008-06-12, 21:58
Medlem
><((((°>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zala'
Varför dras en så gammal tråd upp?

för att få folk att förstå att alla såna där sajter är fejk. därför.
Citera
2008-08-27, 01:43
Medlem
ziphens avatar
Kanske dumt att starta en gammal tråd igen, men är det verkligen inte någon som har källkoden till siten?
Citera
2008-08-27, 06:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ziphen
Kanske dumt att starta en gammal tråd igen, men är det verkligen inte någon som har källkoden till siten?

Vad ska du med den till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in