• 1
  • 2
2008-03-30, 01:02
Bannlyst
Som rubriken lyder? är cigarrummet.com Ett seriöst företag? Hur svårt/lätt är det inte då för minderåriga att beställa från dom? Men viktigast är det ett seriöst företag eller vågar man inte beställa från dom??

//druddio
Citera
2008-03-30, 01:06
Medlem
lord_stockalots avatar
vad jag vet finns en affär på stureplan som heter Cigarrummet, så det troligaste är väl att det är deras hemsida och jag hade nog inte haft några problem med att beställa av dom (fast antagligen hade jag nog åkt dit och köpt det jag ska ha istället )
Senast redigerad av lord_stockalot 2008-03-30 kl. 01:08.
Citera
2008-03-30, 01:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lord_stockalot
vad jag vet finns en affär på stureplan som heter Cigarrummet, så det troligaste är väl att det är deras hemsida och jag hade nog inte haft några problem med att beställa av dom (fast antagligen hade jag nog åkt dit och köpt det jag ska ha istället )
och varfrö skulle du föredra att åka dit istället för att beställa?
Citera
2008-03-30, 01:10
Medlem
Gubbpipas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av druddio
Som rubriken lyder? är cigarrummet.com Ett seriöst företag? Hur svårt/lätt är det inte då för minderåriga att beställa från dom? Men viktigast är det ett seriöst företag eller vågar man inte beställa från dom??

//druddio

vad jag vet så är det en mycket seriös affär. att beställa som minderårig är inte speciellt svårt. bara att fejka personnummer antar jag. men skulle detta vara ett problem? med tanke på att du är medlem här. vilket man måste vara 18 för att var. så ska det nog gå utmärk att beställa

mvh (en full) Gubbpipa
Citera
2008-03-30, 01:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbpipa
vad jag vet så är det en mycket seriös affär. att beställa som minderårig är inte speciellt svårt. bara att fejka personnummer antar jag. men skulle detta vara ett problem? med tanke på att du är medlem här. vilket man måste vara 18 för att var. så ska det nog gå utmärk att beställa

mvh (en full) Gubbpipa
nja jag menade åldersgränsen om den bara va för syns skull eller om den var äkta.. för är den inte äkta så kan ju inte verksamheten vara legal??
Citera
2008-03-30, 03:04
Medlem
Alltså, om dom har en bild på deras butik vid stureplan är det klart att de är seriösa. Du är inte 18 alltså?
Citera
2008-03-30, 03:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smoeggarn
Alltså, om dom har en bild på deras butik vid stureplan är det klart att de är seriösa. Du är inte 18 alltså?
Jo klart att jag är arton.. men jag är bara nyfiken
Citera
2008-03-30, 10:52
Medlem
Har beställt därifrån vid 2 tillfällen. Inga som helst problem.
Citera
2008-03-30, 10:54
Medlem
Förbannads avatar
Citat:
Jo klart att jag är arton.. men jag är bara nyfiken
Så du är prick 18 år?
Citera
2008-03-30, 15:03
Medlem
lord_stockalots avatar
Citat:
och varfrö skulle du föredra att åka dit istället för att beställa?
ingen egentlig anledning, jag bara bor hyfast nära
Citera
2008-03-30, 16:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Förbannad
Så du är prick 18 år?
Nej jag är inte prick 18.. jag är typ 16+8 år gammal.... alltså 24 år...
Citera
2008-03-30, 18:39
Bannlyst
Nu har jag i alla fall beställt.. ska se om det kommer och så sen i vekcan.. någon som vet ca leveranstid?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in