2008-03-29, 19:13
Medlem
isroks avatar
har två stycken minnen, en WD passport på 250 gig och en kingston 1 gig. även fast jag har tömt mitt kingston helt så står det att jag bara har några kb kvar

http://i31.tinypic.com/wqua8n.jpg

och jag har inte rensat allt på mitt större minne men tog just bort en fil och tillgängliga utrymmet ökade inte, vad är det för fel?

edit: råkar tyvärr ha en PC tillhands och det är likadant på den
Senast redigerad av isrok 2008-03-29 kl. 19:26.
Citera
2008-03-29, 20:19
Medlem
Dr Gonzos avatar
Det har hänt mig med när jag växlar mellan mac och pc och fipplar runt för mycket med usb stickan. Jag har inget svar på vad du ska göra för att lösa ditt problem, ville bara visa mitt stöd men du kan ju formatera om den kanske?
Citera
2008-03-29, 20:38
Medlem
isroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Gonzo
Det har hänt mig med när jag växlar mellan mac och pc och fipplar runt för mycket med usb stickan. Jag har inget svar på vad du ska göra för att lösa ditt problem, ville bara visa mitt stöd men du kan ju formatera om den kanske?

håller på att föra över mellan pc och mac åxå. hur formaterar man den?
Citera
2008-03-29, 20:55
Medlem
Dr Gonzos avatar
Låt se nu, det var ett tag sen... Gå in i skivverktyg och hitta disken. Välj radera och välj format. Fat32 är väl att föredra om man ska använda mac och pc. Tuta och kör! Allt försvinner och kvar är en ren disk.
Tror jag...
Citera
2008-03-29, 23:53
Medlem
isroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Gonzo
Låt se nu, det var ett tag sen... Gå in i skivverktyg och hitta disken. Välj radera och välj format. Fat32 är väl att föredra om man ska använda mac och pc. Tuta och kör! Allt försvinner och kvar är en ren disk.
Tror jag...

tack för tipset, ska testa om det funkar

okej, det funkade, tack så mycket. nu om jag inte få den andra att funka så får jag väl lägga allt på den i en mapp och sen göra som nu. kanske skulle funka mot detta:http://www.flashback.org/showthread.php?t=648843

vad tror ni?
Senast redigerad av isrok 2008-03-30 kl. 00:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in