Denna har varit ute ett tag så jag är lite suspekt men vad säger ni? Tyvärr bor jag långtifrån så jag kan inte åka och kika på den. Står inget om sommardäck tänkte maila och fråga.
Någon som upplevt liknande problem med samma bil? Om någon bor i närheten så får ni gärna åka och provköra den och sedan PMa mig, om ni inte har något för er:-P
Senast redigerad av Freebop 2016-06-04 kl. 19:08.
Motorstorleken spelar ingen roll för mig, undrar på miltalen om motorn ger sig snart?
Ha i åtanke att allt annat i bilen också har gått 31.000 mil, kolla när slitdelarna är bytt, är motorn välservad lär den väl hålla ett tag till men ska ett helt gäng slitdelar till att bytas snart så kostar ju det en del
Ha i åtanke att allt annat i bilen också har gått 31.000 mil, kolla när slitdelarna är bytt, är motorn välservad lär den väl hålla ett tag till men ska ett helt gäng slitdelar till att bytas snart så kostar ju det en del
Jo, det är klart, men det brukar oftast vara lättare att byta länkarmar m.m. själv. Så länge motorn är i bra skick så klarar jag mig. Några kända fel på V70N II långmilare man ska titta efter?