2008-03-28, 15:25
Medlem
Alaskas avatar
http://www.piclens.com/demo/

Citat:
Think beyond the browser
PicLens instantly transforms your browser into a full-screen, 3D experience for viewing images on the web. Photos will come to life via a cinematic presentation that goes well beyond the confines of the traditional browser window. With PicLens, browsing and viewing images on the web will never be the same again.
NEW! Immerse yourself in 3D Style.
Our new interactive "3D Wall" lets you effortlessly drag, click, and zoom your way around a wall of pictures for an extraordinary, full-screen viewing experience. Why mundanely flip through online photo galleries or squint at thumbnails from Google Image Search when you can fly through an immersive, full-screen experience instead?

Farligt snyggt.
Citera
2008-03-28, 18:50
Medlem
Förbannads avatar
Ja det här var rätt coolt. Har bara testat det genom en sökning på google bilder men det fungerar smooth.

Jag testade att köra youtube i det. Men det funderade tydligen inte :/
Citera
2008-03-28, 23:07
Medlem
Alaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Förbannad
Ja det här var rätt coolt. Har bara testat det genom en sökning på google bilder men det fungerar smooth.

Jag testade att köra youtube i det. Men det funderade tydligen inte :/

Youtube bör väll ligga ganska högt i deras lista på sidor de kommer anpassas till, eller att youtube anpassar sig till dom
Citera
2008-03-29, 01:07
Medlem
Skjysst program . trodde de skulle va större en va de va men de fungerade jhu najs
Citera
2008-03-29, 02:05
Medlem
kiwi22s avatar
Asfränt, dock förstörde det datorn rejält. Mitt firefox började hänga sig i tid och tid efter piclens. Så no more piclens for mer..
Citera
2008-11-15, 16:43
Medlem
Liberaliss avatar
Bumpar lite, vet någon hur man anpassar den till ens egna behov? T.ex. läsa Flashback med programmet.
Citera
2008-11-15, 17:44
Medlem
Andreasvbs avatar
Det är till för bilder/videor.

Sedan är det den som gör sidan som lägger in koden för att det skall fungera.
Citera
2009-10-18, 04:37
Medlem
Laddade hem det här förut och tycker jättebra förutom att det blir fel så ofta och Explorer får starta om igen! Väldigt irreterande! Tidigare under dagen har jag installerat om Windows så datorn är som fabriksny någon som har en idé så att det flyter på bättre utan att stängas av?
Citera
2009-10-18, 08:53
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Övriga dator- och IT-diskussioner

//Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem