Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-03-28, 10:35
Medlem
det är så här att jag varit utomlands en månad och tränat thaiboxning och fått spricka i revbenet har nu kommit hem hade planerat att börja med min kur nu när jag kom hem men det blev ju stopp för träningen har nu inte tränat på en månad och bara tappar kilon undrar om det är farligt att börja kura nu i och med skadan eller pga av att jag äter smärtstillande
mvh sommaren 2008
Citera
2008-03-28, 10:41
Medlem
det är nog mycke upp till dig själv, tror inte steoriderna förvärrar skadan.
Citera
2008-03-28, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B F L
det är så här att jag varit utomlands en månad och tränat thaiboxning och fått spricka i revbenet har nu kommit hem hade planerat att börja med min kur nu när jag kom hem men det blev ju stopp för träningen har nu inte tränat på en månad och bara tappar kilon undrar om det är farligt att börja kura nu i och med skadan eller pga av att jag äter smärtstillande
mvh sommaren 2008

det är väll onödigt att börja en kur om du har ont, inte äter rätt (du tappar ju vikt) och inte tränar, sen att du käkar smärtstillande mediciner är ju inte heller posetivt, ps vänta tills du läkt
Citera
2008-03-28, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D-bol
det är väll onödigt att börja en kur om du har ont, inte äter rätt (du tappar ju vikt) och inte tränar, sen att du käkar smärtstillande mediciner är ju inte heller posetivt, ps vänta tills du läkt

så sant, trodde dock du skulle träna men gör du inte det så lägg ner tanken !
Citera
2008-03-28, 10:54
Medlem
sant

tack visste nog det innan men det e jobbigt och inte kunna gå till gymmet vill nog bara höra det från nån annan tack för svaren
Citera
2008-03-28, 11:00
Medlem
lycka till med läkandet
Citera
2008-03-28, 15:45
Medlem
CrazyCopKillers avatar
du vet att du kan träna andra kroppsdelar när du e skadad
Citera
2008-03-28, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B F L
mvh sommaren 2008

Skulle klart rekomendera att köra igång med en lågdos kur enbart för att behålla musklerna "innan" den riktiga kuren. Hjälper säkert till med läkningen med.
Kanske dbol el tbol i 10-20mg ed?

Och som redan nämnts fixa kosten
Skär ner på kålisar och öka protten.
Går du ner öka kålhydraterna.
Går du upp minska fett
Citera
2008-03-28, 22:31
Bannlyst
skulle aldrig kura eller träna allt för hårt om jag gick på smärtstillande .. en del smärtstillande fuckar upp blodfetterna som fan mm .. finns en del som strykit med pga det fotbollspelare, bodybuildare mm

lycka till med läkandet
Citera
2008-03-29, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyCopKiller
du vet att du kan träna andra kroppsdelar när du e skadad

hur lätt tror du det e att ta i överhuvetager om du har en spricka lr ett brutet revben
Citera
2008-04-03, 00:46
Medlem
zantecs avatar
Jag åkte på en spricka i revbenet, när jag boxades under kur. Inget spec hände förutom att de gjorde lite ont att träna, men de spelar ingen roll om man e on eller ej.
Citera
2008-04-03, 23:00
Medlem
Vila 3v och kör lätta biceps o underarmar i kontrollerade former och ta en promenad varje dag istället. känner inget till om du slår upp skadan
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in