2008-03-28, 10:18
Medlem
AceVenturas avatar
Lite storys? Repetetivt beteende brukar ju bli standard.

Grävde själv med god hjälp av 2 vänner ett 1 meter djupt hål ute i skogen framåt morgontimmarna efter en fest utan någon större anledning.
2008-03-28, 11:09
Medlem
hmm ja, själv så tog jag en hel del tjack eller amfetamin vet faktiskt inte riktigt vad det var... slutade iaf att när alla andra hade somnat så stog jag i polarens föräldrars trädgård, i kalsonger med en gitarr i full fart med att "hoppa som en ängel" har jag fått beskrivit av polarns föräldrar senare och rockade loss till nån egenkomponerad cracksång... :P hehe, så mycket roligt och konstigt kan man göra om man får i sig för mycket av det goda ;D
2008-03-28, 11:12
Medlem
mycket dumt man hittar på...

hmm ja, själv så tog jag en hel del tjack eller amfetamin vet faktiskt inte riktigt vad det var... slutade iaf att när alla andra hade somnat så stog jag i polarens föräldrars trädgård, i kalsonger med en gitarr i full fart med att "hoppa som en ängel" har jag fått beskrivit av polarns föräldrar senare och rockade loss till nån egenkomponerad cracksång... :P hehe, så mycket roligt och konstigt kan man göra om man får i sig för mycket av det goda ;D
2008-03-28, 11:21
Medlem
Promo._s avatar
Skrivit ner en manual på hur man lättast får i sig Pez, kallat min flickvän för något helt annat, sa mitt ex namn hela tiden, under en hel morgon - hon blev inte glad.

Skrivit en lapp, som blev 2st A4, som jag skulle lämna till en kompis, som ännu låg och sov.

Kan inte riktigt komma på något speciellt för tillfället. Nog fan har man gjort rätt mycket skumt under tjackrus. Man blir ju så jävla knepig i huvudet.
2008-03-28, 11:37
Medlem
AceVenturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Promo._
kallat min flickvän för något helt annat, sa mitt ex namn hela tiden, under en hel morgon - hon blev inte glad.

haha standard.
2008-03-28, 11:48
Medlem
Ett Hunds avatar
Här kan ni diskutera detta ämne: http://www.flashback.org/showthread.php?t=424922

Låser tråden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in