2008-03-27, 21:29
Medlem
Jo, eftersom att jag r vldigt okunnig vad gller sprutor s undrar jag vart p kroppen ni erfarna anvndare av Melanotan 2 injicerar? Och hur lngt in man ska stta sprutan.

Vldigt tacksam fr svar!
2008-03-27, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SandraSB
Jo, eftersom att jag r vldigt okunnig vad gller sprutor s undrar jag vart p kroppen ni erfarna anvndare av Melanotan 2 injicerar? Och hur lngt in man ska stta sprutan.

Vldigt tacksam fr svar!

melanotan ska man vl kunna stta i flsket p magen? Allts greppa tag om huden s det blir en "valk" och stt sprutan dr. Har ngot fint medicinskt namn som jag tyvrr har glmt.

lycka till.
2008-03-27, 21:32
Medlem
BarneyGs avatar
Citat:

Vldigt tacksam fr svar!

Varfr fortstter du inte skriva i den trd du bjade i ang melonotan i gr kvll?

Du stter subqutant,frdel i magfettet.
Du stter HELA slin nlen in.

Mvh
BarneyG
2008-03-27, 21:41
Medlem
Tack fr era svar.. jag kanske borde fortsatt i den trden ja, r lite tankspridd fr tillfllet.
S man ska allts stta in 1,3cm in i flsket? Inte s farligt kanske i och fr sig. Eller vad tycker ni om det?
2008-03-27, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BarneyG
Varfr fortstter du inte skriva i den trd du bjade i ang melonotan i gr kvll?

Du stter subqutant,frdel i magfettet.
Du stter HELA slin nlen in.

Mvh
BarneyG

Exakt. Fortstt skriva i EN utav dina gamla trdar istllet. Frbannat irriterande, oavsett om du r tjej eller inte.

In med hela nlen bara. Svrare n s r det inte.
2008-03-27, 22:27
Medlem
Lite bilder p en SubQ-injekt.
http://xpil.medicines.org.uk/ViewPil.aspx?DocID=8230
2008-03-27, 22:35
Medlem
Citat:
Tack fr era svar.. jag kanske borde fortsatt i den trden ja, r lite tankspridd fr tillfllet.
S man ska allts stta in 1,3cm in i flsket? Inte s farligt kanske i och fr sig. Eller vad tycker ni om det?

Ta tag i flsket p magen med ena handen och dra ut det s lngt det gr. Hll i sprutan med andra handen och tryck in nlen i flsket >4cm frn naveln diagonalt och injicera lngsamt. Smrtfritt!
2008-03-27, 23:06
Medlem
karlshamn_yes avatar
Hll dig i en trd.
2008-03-28, 01:41
Medlem
ikhs avatar
Och anvnd skfunktionen.

/mod ikh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto