2008-03-27, 18:43
Medlem
Relels avatar
Fick min se k810 idag, och brorsan sin. kollade på min när ja startade den och när de är svart skärm så kryllar det av färggranna små pixlar, som ser ut ungefär som när man "spottat" på en skärm så det blir små partiklar som refkelterar färger. Problemet är att jag frenetiskt försökt torka av skärmen men problemet verkar sitta djupare. Det är som sagt 20+ pixlar som ändrar färg beroende på hur man vrider telefonen, vad är detta och vad ska jag göra??
Citera
2008-03-27, 18:47
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relel
Fick min se k810 idag, och brorsan sin. kollade på min när ja startade den och när de är svart skärm så kryllar det av färggranna små pixlar, som ser ut ungefär som när man "spottat" på en skärm så det blir små partiklar som refkelterar färger. Problemet är att jag frenetiskt försökt torka av skärmen men problemet verkar sitta djupare. Det är som sagt 20+ pixlar som ändrar färg beroende på hur man vrider telefonen, vad är detta och vad ska jag göra??

gå tillbaka till försäljaren och begär en ny mobil lr pengarna tillbaka?
Citera
2008-03-27, 18:58
Medlem
Relels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
gå tillbaka till försäljaren och begär en ny mobil lr pengarna tillbaka?

jo, tyvärr beställde jag telefonen på internet så såklart ska de bli förjävla jobbigt nu igen då..har förjävlig otur när ja beställer nya saker, fattar fan inte varför
Citera
2008-03-27, 19:22
Citat:
Ursprungligen postat av Relel
jo, tyvärr beställde jag telefonen på internet så såklart ska de bli förjävla jobbigt nu igen då..har förjävlig otur när ja beställer nya saker, fattar fan inte varför

sluta helt enkelt att beställa
Citera
2008-03-27, 19:33
Medlem
Relels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
sluta helt enkelt att beställa

hehe ja, jag får väl betala en tusenlapp extra varje gång å gå å köpa på onoff då
Citera
2008-03-27, 19:37
Medlem
Jag har en död pixel mitt i skärmen på min k810i, som lyser rött när det igentligen ska vara svart.

Den har vart där sen jag köpte telefonen, sjukt jobbig var den i början men jag ignorerar den bara nu.

Men 20 stycken, fy fan. Luska fram ett nummer från sidan och ring dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in