2008-04-06, 19:34
Medlem
Vill veta vem det är..

Jag är inte till 100% säker på en kille som jag har fått namnet på å då kan jag ju inte hänga ut nån som kan vara oskyld..Det e ju läskigt
Citera
2008-04-06, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippan
Jag är inte till 100% säker på en kille som jag har fått namnet på å då kan jag ju inte hänga ut nån som kan vara oskyld..Det e ju läskigt

Men om du kry*terar namnet lite så kan jag säkert forska vidare därifrån
Du säger ju inte att det är han som _är_ mördaren, bara ett rykte du har hört.
Citera
2008-04-07, 05:55
Medlem
Initsialerna kan vara P.F Men som sgt jag är osäker
Citera
2008-04-07, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Slutsatser man kan dra i detta läge är:

att kvinnan släppte in mördaren frivilligt, dvs dörren ser intakt ut på TV-nyheterna och lägenheten ska ha varit högst upp i huset.

Jag hoppas verkligen att du inte är polis för den där slutsatsen är fullkomligt förutfattad. Han kan ju lika gärna ha ringt på och sedan helt sonika trängt sig in, alternativt testat dörren och så har den varit öppen.
Citera
2008-04-07, 10:11
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bodychoke
Jag hoppas verkligen att du inte är polis för den där slutsatsen är fullkomligt förutfattad. Han kan ju lika gärna ha ringt på och sedan helt sonika trängt sig in, alternativt testat dörren och så har den varit öppen.

Är det vanligt att ensamma kvinnor har lägenhetsdörren olåst och öppnar för främlingar, menar du? Fanns portkod/behövdes nyckel till porten? Det skedde väl nattetid.
Citera
2008-04-07, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Är det vanligt att ensamma kvinnor har lägenhetsdörren olåst och öppnar för främlingar, menar du? Fanns portkod/behövdes nyckel till porten? Det skedde väl nattetid.

Vad som är vanligt och troligt är nåt helt annat än att dra slutsatsen att hon släppte in honom frivilligt bara för att dörren ser oskadad ut på ett foto. Alla kvinnor är heller inte paranoida eller ens försiktiga och vissa är rent godtrogna. Vidare kan man glömma att låsa, etc etc.

Självklart är det TROLIGT att hon släppte in honom frivilligt, men att dra SLUTSATSER på så lösa grunder är befängt.
Citera
2008-04-07, 21:58
Medlem
Snälla Låt Detta Vara Nu!!!

Jag känner/kände tjejen som detta hände och min önskan är att ni låter bli detta fall...
Är nog jobbigt för oss runt omkring ändå...

Så jag ber er... Snälla...
Citera
2008-04-08, 20:28
Medlem
Förlåt! men jag måste få veta vad som hände denna natt

Jag förstår mycket väl att du tycker detta är jobbigt. Det tycker jag också. Jag vet också vem denna tjej var och det är fruktansvärt det som hänt. Samtidigt måste jag få veta vad som hände denna natt. M.F är häktad men var det han?
Senast redigerad av mmm... 2008-04-08 kl. 20:38.
Citera
2008-04-08, 22:52
Medlem
qwerty1339s avatar
Enligt tingsrätten är det en Mi**ael Forsen**rg
Citera
2008-04-08, 23:32
Bannlyst
vad heter bruden då?
Citera
2008-04-09, 06:51
Medlem