2008-04-01, 13:36
Medlem
enrA Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skejthora
Nån som vet hur det går med kopplingarna till Pernilla Theorin-fallet i Avesta?

Låter mest som en ren chansning, tveksam till att det finns ett samband.
Fortfarande övertygad om att man haft Ps mördare bakom lås och bom ett kort tag.
Citera
2008-04-06, 01:28
Medlem
Fjärrkontrolls avatar
nån som hört nå mer om detta?
Citera
2008-04-06, 09:49
Medlem
Misstänkte gärningsmannen ska tydligen vara ganska "välkänd" i Gävle, en person som "alla" vet vem det är. Tyvärr har jag inget namn för tillfället, någon?

En granne från trappuppgången bredvid ska ha stått utanför när polisen, sambon + gärningsmannen m.fl. var där. Någon ska då ha sagt: "Jaså, är hon död, ja han har ju försökt slå ihjäl henne förr så jag är inte förvånad" Detta har jag fått berättat för mig av en bekant vars nära vän (grannen) hörde detta sägas på plats.

Eftersom offret träffade sin (misstänkte) mördare på en fest samma kväll så kan man ju inte ha syftat på honom, utan på sambon??? OBS! Spekulationer!
Citera
2008-04-06, 11:40
Medlem
/dev/jesuss avatar
Ett namn eller ledtrådar på det vore inte dumt. Finns Facebook-profil på gärningsmannen, offret eller sambon?
Citera
2008-04-06, 13:57
Medlem
yay0s avatar
som jag sa tidigare det är en tjackpundare.. och ja dom flesta i gävle vet vem det är för han e så pundig...kvinnomisshandlare med...
Citera
2008-04-06, 14:04
Medlem
/dev/jesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yay0
som jag sa tidigare det är en tjackpundare.. och ja dom flesta i gävle vet vem det är för han e så pundig...kvinnomisshandlare med...
Det känns som att den beskrivningen skulle kunna passa in på fler än en person.
Citera
2008-04-06, 16:42
Medlem
yay0s avatar
jag vet..just därför jag inte säger för mycket för dom som är aktiva i gävle vet vem det är...ni andra kan juh leka poliser på nätet och lista ut vem det är men ajg säger tyvärr inga namn
Citera
2008-04-06, 17:10
Medlem
/dev/jesuss avatar
Citat:
jag vet..just därför jag inte säger för mycket för dom som är aktiva i gävle vet vem det är...ni andra kan juh leka poliser på nätet och lista ut vem det är men ajg säger tyvärr inga namn
Aktiva vadå, tjackpundare eller vad menar du? Jag skulle tro att många Gävlebor känner till ett antal tjackpundare, det gör det ju inte lättare att lista ut vem det är direkt.

Varför vill du inte berätta vem det är? Han är ju liksom en mördare och så, du behöver ju inte skydda hans heder eller nåt.
Citera
2008-04-06, 17:37
Medlem
/dev/jesuss avatar
Citat:
jag skiter i hans heder det är min...tyvärr
Din heder skulle skadas om du avslöjade identiteten på den tjackpundande mördaren & mordbrännaren?
Citera
2008-04-06, 18:06
Bannlyst
Citat:
det är väl bara och ringa till Gävle tingsrätt

Men hörru killen, den enda logiska förklaringen att du sitter här och snackar är enbart för att du vill ha lite uppmärksamhet.
varför skulle du annars säga att du vet något men sen inte vill berätta mer, vem bryr sig om ifall du vet något när du inte berättar?
Det finns väl knappast någon heder i att inte berätta vad det är för dumhuvud som har slagit ihjäl en kvinna? om hon nu inte hade gjort sig förtjänt av det vill säga,men det har jag mycket svårt att tro då dom bara hade träffats sporadiskt sådär på en fest och inte verkade ha någon djupare relation.

Så visa din heder nu i att berätta vilket ett sånt as har för namn? eller du kanske backar upp kvinnomördare?
Har du inget mer att tillägga så sluta ta plats i tråden med massa uppmärksamhetsbehov.
Citera
2008-04-06, 18:39
Bannlyst
Citat:
backar upp? knappast jag kände tjejen i frågan men för det behöver jag inte hänga ut nån som en skvaller tidning

Vad har du då för behov av att berätta att du vet här inne?
Citera
2008-04-06, 19:08
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Ett antal inlägg raderade. Håll er till ämnet!

// Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in