2008-03-27, 03:15
Medlem
RaxXzs avatar
Tjenare , laddat hem en film och när jag försöker öppna den här så kommer det upp ett 7 sekunder långt klipp där det står såhär " http://www.videohelp.com/forum/image...1/untitled.jpg " ..

Sökt på internet men inte hittat hur fan jag ska komma runt detta går inte att ändra format på det eller nåt och det jag hittat om Vodei MP så tänker jag inte ladda hem det eftersom det verkar vara massa skit med det programmet.

Någon som råkat ut för det här och som vet hur man kommer runt skiten?
Citera
2008-03-27, 03:22
Bannlyst
Vad handlar det om för klipp? Prova med VLC. Skriv vilka uppspelningsprogram du har
Citera
2008-03-27, 03:27
Medlem
RaxXzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Vad handlar det om för klipp? Prova med VLC. Skriv vilka uppspelningsprogram du har

Testat alla jag har , VLC , WMP , Winamp , Media Player Classic , Power dvd , Quicktime , Crative Mediasource 5 Player osv.

Kollat det där och inga format kan spela skiten om man inte tankar hem vodei verkar det som och laddar man hem det fuckar den upp datorn kommer upp med nån jävla ruta att man ska betala hela tiden , förstör så man inte kan spela filer i Windows Media Player osv..

Ingen som vet hur faaan man kan slippa installera den här skiten?
Citera
2008-03-27, 11:38
Medlem
flax^s avatar
Tycker att det låter som ett sätt att sprida virus.

I själva verket så spelar du upp filmen i alla dem där programmen. "You need Vodei MP to..." är den riktiga filmen.

Vad ska det vara för film btw? Om det är nått du har laddat ner från en public tracker så finns chansen att det är en fake release.
Citera
2008-03-27, 13:02
Medlem
RaxXzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flax^
Tycker att det låter som ett sätt att sprida virus.

I själva verket så spelar du upp filmen i alla dem där programmen. "You need Vodei MP to..." är den riktiga filmen.

Vad ska det vara för film btw? Om det är nått du har laddat ner från en public tracker så finns chansen att det är en fake release.

Jag vet att filmen funkar om jag tankar skiten har läst om det men vet också skiten man får efteråt.. Och det är Oceans Twelve.
Citera
2008-03-27, 13:59
Medlem
Zebraspankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaxXz
Jag vet att filmen funkar om jag tankar skiten har läst om det men vet också skiten man får efteråt.. Och det är Oceans Twelve.

Ladda hem en proper release från ett riktigt ställe med vettiga människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in