2008-03-27, 01:07
Medlem
Vet inte om jag e inne på rätt del i forumet men men, hoppas någon kan hjälpa mig eller åtminstonde skicka mig vidare.

Jag har ett stort problem med designen av min artistprofil på myspace. Först hade jag en vanlig profil(inte en artist alltså)och den var relativt enkel att designa och fixa med men nu så bytte jag till artistprofil för det var egentligen det jag ville ha från början. Då blir det helt plötsligt hur knepigt som helst att designa och jag har sökt igenom hela Google och alla sidor som jag hittade och läst så mycket att huvudet snurrar men ingenstans hottar jag info om hur faaaaan jag gör.

Är det någon som vet hur fan jag ska göra för att ändra designen på min sida så snälla lite hjälp tack.........
Citera
2008-03-27, 01:31
Medlem
http://www.pimp-my-profile.com/
Citera
2008-03-27, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Degen
http://www.pimp-my-profile.com/
Jo alltså jag vet vart man går in och vart det finns olika lösningar på designer. Men min fråga är ju hur man gör på artistprofilen. Jag hade ju som sagt vanlig privat profil innan och "pimpade" den helt utan problem och det blev skitsnyggt men när jag ändrade till artist så var det inte alls lika lätt längre.
Så som sagt, någon som kan hjälpa mig????
Citera
2008-03-27, 11:21
Medlem
Den funktionen är nere för band just nu verkar det som. Vi får helt enkelt vänta.
Citera
2008-03-27, 11:31
Bannlyst
Det kanske borde ligga i Bildhantering ~ forumet?
Citera
2008-03-27, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnutParty
Den funktionen är nere för band just nu verkar det som. Vi får helt enkelt vänta.
Ja eller hur det är ju skitskumt när man vill "pimpa" profilen. Men jävligt skumt att det går på den privata profilen men inte på artistprofilen.
Är det samma princip då på artist som den vanliga, när det funkar alltså???
Citera
2008-03-27, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Im Mclovin
Det kanske borde ligga i Bildhantering ~ forumet?
Kanske men jag får ju hyfsade svar här så det funkar ju............
Citera
2008-03-27, 12:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheDave
Kanske men jag får ju hyfsade svar här så det funkar ju............

Va bra då jag är glad för din skull.
Citera
2009-05-08, 15:48
Medlem
OneUps avatar
Vafan, går det fortfarande inte att ändra utseendet?
Då är jag stuck med fucking DJ Alligators äckliga design som jag snodde när jag var yngre.

EDIT: Var inget, jag hade lagt koden i "Låter som:" och inte i "Bio" som jag trodde.
Senast redigerad av OneUp 2009-05-08 kl. 16:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in